Žurnāls "Skolas Psiholoģija"

Žurnāla "Skolas Psiholoģija" februāra numurā lasiet:

Špikošana un pašvērtējums. Šoreiz ne tikai par to, ka špikot ir slikti, bet vairāk par to, kāpēc vispār tas notiek un kā jūtas tie, kuri šinī procesā ir iesaistīti, – špikotāji, tie, no kuriem špiko, skolotāji un arī vecāki. Taču galvenais – vai un kā no šīs parādības ir iespējams izvairīties? Stāsta Gunta Dance, Valmieras Viestura vidusskolas psiholoģe.

Ģimenes un skolas sadarbības iespējas. Visvairāk sadarbību ar skolu kavējošais iemesls ir problēmas ar laika saskaņošanu. Šajā gadījumā kā veiksmīgs risinājums noderētu mācību gada sākumā izstrādāts skolas mācību gada kalendārs, kurā tiktu precīzi norādīti visi mācību gadā plānotie pasākumi un to norises laiks. Stāsta skolotāja Iveta Trope no Jūrmalas Alternatīvās skolas.

Bilingvālā speciālā izglītība. Gandrīz vienīgā iespēja, kad bilingvāla bērna grūtības zināšanu apguvē būtu saistāmas ar bilingvismu, pastāv gadījumos, kad neviena no valodām nav attīstīta tik augstā līmenī, lai spētu to lietot par mācību līdzekli. Stāsta Dace Caica, psiholoģe, geštaltterapeite.

Kā padarīt interesantākas vecāku sapulces? Vecāku nodarbība – Kas jādara, lai sasniegtu mērķi? Vecāku nodarbība Kāpēc par sevi jādomā labi. Stāsta Agita Kukurāne, Rugāju novada vidusskolas sākumskolas skolotāja.

Žurnāla saturs pieejams abonētājiem.

Pieslēdzies e-žurnāliem

Aizmirsi paroli?

Vēlies kļūt par abonentu?