Bērnu pašvadītas mācīšanās iespējas.
Bilingvālā pieeja pirmsskolā veselības un fiziskajās aktivitātēs.
Fotostāsts. Dārziņš salmu ķīpās.
Gada tēma – Vide un veselīgs dzīvesveids.
Pieredze, sākot virzību uz kompetenču izglītības modeļa ieviešanu 5 –6 gadus veciem bērniem. Mērķis: pievērst uzmanību bērnu veselībai, PII un tuvākās, tālākās apkārtnes estētiskajai kvalitātei.
Individuālie plāni un atbalsta pasākumi bērnu attīstības sekmēšanai.
Integrēta nodarbība "Gaismas spēles"
Nodarbības mērķis: Padziļināt un sistematizēt bērnu zināšanas un izpratni par gaismu un tās īpašībām praktiskās darbības rezultātā.
Integrēta nodarbība "Magnēta brīnumainās īpašības"
Nodarbības mērķis: Padziļināt un sistematizēt bērnu zināšanas un izpratni par magnētu un tā īpašībām praktiskās darbības rezultātā.
Integrēta nodarbība "Skaņu spēles"
Nodarbības mērķis: padziļināt bērnu zināšanas par skaņām, veidot izpratni, kā tās rodas.
Integrēta nodarbība "Ziepes"
Nodarbības mērķis: padziļināt bērnu zināšanas par ziepēm, to daudzveidību, pielietošanu, nostiprināt higiēniskās prasmes un drošības noteikumus.
Kad joki un jautrība rada prieku.
Jau otro reizi esam izmantojuši iespēju radoši un aktīvi pavadīt Joku dienu bērnudārzā tā, lai kopīgās aktivitātēs pavadītu dienas ieskaņu un vienlaicīgi arī gaumīgi izplānotu jokošanos, ne tikai iepriecinātu bērnu vecākus, bet ļautu viņiem ar rīta izjokošanas ziņu izjokot sava Joku dienas rīta stāstījuma klausītājus.
Kopīgo izaicinājumu ceļš.
Iedvesmu rodi KOPĀ, radi un dari KOPĀ, ikdienā un darbos KOPĀ.
Krāsainā nedēļa.
Mīklas sešgadniekiem par dārzeņiem. Vārdu krājuma bagātināšana
Neparastais izlaidums.
Pandēmijas laiks bija neparasts visiem un skolotājiem it īpaši. Vajadzēja pārkārtoties, meklēt jaunus paņēmienus un veidus, kā ārkārtas situācijā organizēt un vadīt attālināto mācību procesu.
Pārmaiņu pieredze un tās ietekmē realizētās iespējas.
Pašvadīta mācīšanās pirmsskolā.
Pēta kukaiņus un veido stopkadru video.
Pieredzes stāsts, kā veiksmīgi organizēt darbu ārkārtējās situācijas laikā
Runājošā siena.
Palīgs padziļinātai temata apguvei.
Smilšu lampas pirmsskolā
Žetonu sistēma. Taupu. Saudzēju. Rūpējos.
Mūsdienās ikvienā pirmsskolas izglītības iestādē var saskarties ar bērniem, kuru uzvedība ir nedaudz sarežģītāka kā citiem. Ilgi domāju, kā labāk un efektīvāk panākt to, ka bērni iemācās uzvesties, pildīt darbiņus, tāpēc izdomāju ieviest savā grupiņā žetonu sistēmu.
Zinīši pēta Latvijā vispieejamākos augļus – ābolus.
Nodarbības apraksts. Novērojot, salīdzinot un eksperimentējot izzina augļa pazīmes. Izsaka paredzējumus un pārbauda praktiskā darbībā. Novērtē patstāvīgi veiktu darbību.
„Mārītes” baskāju taka.
„Ziemassvētki Eiropā – mainīsimies!”.
Projekta galvenais uzdevums bija izgatavot un uz sadarbības izglītības iestādēm pa pastu nosūtīt Ziemassvētku apsveikumus un vēstules par Ziemassvētku svinēšanas tradīcijām savā valstī.