Metodiskie materiāli pieejami tikai abonētājiem no 01.11.2021. Metodisko materiālu datu bāzi var abonēt gan izglītības iestāde (pieeja tiek nodrošināta visiem skolas skolotājiem), gan individuāli.

Abonēt var šeit: https://skolasvards.lv/abonesana

Ja jums rodas jautājumi, lūdzu, sazinieties ar redakciju.

Tālrunis: 26002264

E-pasts: redakcija@skolasvards.lv

Angļu valodas apguve.

pdf

Atklātā nodarbība. Lāča vārdadiena.

pdf

Attīstošā spēle „Kur dzīvo dzīvnieki?”.

pdf

Brīnumdaris ūdens.

pdf

Brīnumskapis.

docx

Burtu spainīši.

pdf

Cauruļu konstrukcija.

„Ripo, birst, slīd” – cauruļu konstrukcija.
Patstāvīgā rotaļdarbībā ar šīm konstrukcijām tika veicināta bērnu smalkās motorikas attīstīšana. Dabas centrā tika izlikti dabas materiāli eksperimentēšanai, bēršanai, ripināšanai. Darbojoties ar šo konstrukciju, bērniem bija iespēja apgūt visas nepieciešamās mācību jomas.

pdf

Celojums ar puci.

pdf

Dabas parādība – varavīksne.

pdf

Dāvana draugam

pdf

Dažādās bļodas.

pdf

Debess spīdekļi

pdf

Didaktiskā spēle „Stāstnieks”

Materiāls ir domāts stāstītmācīšanas apguvei. Šo spēli var spēlēt katrs bērns individuāli, kā arī apakšgrupās pa 6 bērniem.

pdf

Didaktiskā spēle. Izdziedi burtus!

pdf

Didaktiskās spēles lasītprasmes apguvei

docx

Didaktiskās spēles lasītprasmes apguvei.

pdf

Diena, iepazīstot emocijas.

pdf

Draugi

Ar draugiem dzīvot jautrāk.

pdf

Dzejoļi rīta aplim.

pdf

Dzimšanas diena „Minkuparkam”.

pdf

Eksperiments „Banāna un plastmasas maisiņa pārvērtības”.

Cilvēki veido dabai draudzīgus ieradumus, saprātīgi izmantojot resursus.

pdf

Emocijas.

Es saprotu savas un citu emocijas.

pdf

Emociju diena.

Es saprotu savas un citu emocijas.

pdf

English lesson „Counting 1 to 5”.

pdf

Folkloras izmantošana latviešu valodas attīstībā.

pdf

Folkloras izmantošana latviešu valodas attīstībā.

pdf

Iepazīšanās ar burtiņu „R”

pdf

Individuāla logopēdiskā nodarbība 6–7 gadus vecam izglītojamajam

docx

Individuālie plāni un atbalsta pasākumi bērnu attīstības sekmēšanai.

Katra bērna attīstība norit savā tempā, balstoties uz viņa individuālajām spējām un apgūtajām prasmēm. Kādam viss padodas viegli un, šķiet, bez jebkādas piepūles, bet citam nepieciešams papildu atbalsts un vairāk laika, lai apgūtu viņa vecumam atbilstošās prasmes. Un vēl kādam ir nepieciešama īpaša pieeja, lai bērna attīstība noritētu veiksmīgāk.

pdf

Integrēta nodarbība. Pasaka par burtiņu P.

Valodas iemaņu attīstīšana.

pdf

Integrēta nodarbība. Pasaka par burtiņu P.

Valodas iemaņu attīstīšana.

Integrētā rotaļnodarbība ar literatūras dominanti.

Uzsvars uz gaismas galda izmantošanu.

pdf

Integrēta rotaļnodarbība. Lieldienas.

pdf

Integrēta rotaļu aktivitāte dabaszinībās un latviešu valodā.

pdf

Interesantā lasītmācīšana.

pdf

Izlasi, atrodi pareizo attēlu!

pdf

Jautrais ceļojums uz ziemas mežu (Konspekts latviešu valodas nodarbībai).

pdf

Kā es jūtos?

pdf

Kā veicināt bērnu interesi lasīt grāmatas?

pdf

Kā zaķēns ciemos gāja

pdf

Kaķis.

pdf

Klimata pārmaiņas.

pdf

Koki ir bagātība.

Attālinātās mācības pirmsskolā.

pdf

Koki un to lapas rudenī

pdf

Koku pētnieki.

Nodarbības mērķis: variējot bērnu darbību, veidot, pilnveidot un nostiprināt bērnu interesi pret dabu, veicināt bērnu radošo darbību.
Lielā ideja: Cik daudzveidīgā pasaulē es dzīvoju?

pdf

Krāsainie zaķēni

pdf

Kukaiņi.

pdf

Kukaiņi.

pdf

Lāči

pdf

Lācis un pele ciemos nāk.

pdf

Laika skaitīšana – pulkstenis.

pdf

Latvijas dzimšanas diena pirmsskolā.

pdf

Lieldienas.

pdf

Logopēdiskā nodarbība. Lieldienas gaidot.

pdf

M. Montesori pieeja lasītprasmes apguvē

pdf

Mana balss skan dažādi.

pdf

Mana māja.

pdf

Mana mīļākā dzejoļu grāmata.

pdf

Mazs cinītis gāž lielu vezumu.

pdf

Mēles pasaciņa.

pdf

Mēlītes rotaļas.

Fonētiskie vingrinājumi.
Latviešu valoda mazākumtautību pirmsskolā.

pdf

Mīklas sešgadniekiem par dārzeņiem. Vārdu krājuma bagātināšana

pdf

Nedēļas dienas

pdf

Pabaro putniņus.

docx

Pārmaiņas un pārvērtības.

pdf

Pasakas „Zeltmatīte un trīs lāči” dramatizējums.

Mērķis: Radīt bērniem pozitīvas emocijas, dodot iespēju aktīvi iesaistīties pasakas dramatizējumā.

pdf

Pavasaris klāt.

pdf

Pavasaris klāt.

pdf

Pele

pdf

Piedzīvojumi ar zīlēm.

Zīļu izcelsmes, raksturīgo īpašību un izmantošanas veidu izzināšana praktiskā darbībā.

pdf

Pieredzes apmaiņas nodarbība.

pdf

Pūšamkomplekts

pdf jpg

Putnu draugi.

Putnu pārvietošanos no vienas vietas uz citu nosaka viņu vajadzība pēc barības.
Stāsta par novērotā putna izskatu, uzvedību un barību.

pdf

Rotaļa – palīgs vārdu krājuma veidošanai.

Latviešu valoda mazākumtautību pirmsskolā.

pdf

Rotaļas ar klaunu Klāvu.

pdf

Rotaļnodarbība „Pārmaiņas un pārvērtības” logopēdiskajai grupai.

Visu var izmērīt ar dažādiem mēriem.
vizualizēšana, logoritmika, rotaļdarbība, praktiskā darbība.

pdf

Rotaļnodarbība ar valodas dominanti.

Iepazīstināt bērnus ar latviešu tautas pasaku „Kukulītis”.

pdf

Rotaļnodarbība „Dzeltenā pasaka”.

pdf

Rotaļnodarbības konspekts Ziema.

pdf

Rudens mežā

pdf

Rudens.

pdf

Skaitāmpanti, mēles mežģi.

pdf

Spēles un vingrinājumi runas elpas attīstībai.

pdf

Spilvena piedzīvojumi.

Pasaka ar vingrinājumu kompleksu bērniem 3 gadu vecumā.

pdf

Sportojam Meteņos!

Pozitīvas emocijas, caur fiziskām aktivitātēm, iepazīstināt bērnus ar Meteņdienas tradīcijām.

pdf

Tēma mājturībā – āboli „Mēs, jautrie pavāri”.

pdf

Tematiskā pēcpusdiena. Kukaiņu balle.

pdf

Trīs - Radošās domāšanas metodes.

pdf

Valodas rotaļas

pdf

Varavīksne.

Bērni prot secīgi stāstīt par dabas parādību (varavīksni) un tās īpatnībām (par gaismas staru īpatnību, atspoguļojot no lietus lāsēm, saules gaismas krāsām), atpazīt varavīksni dabā, attēlot to savā mākslas darbā.

pdf

Vecīša cimdiņš ar skanošajiem cimdiņiem.

pdf

Viss par putniem.

Vairākas didaktiskās rotaļas 2–3 gadus veciem bērniem par tēmu „Viss par un apkārt putniem”.

pdf

Ziema

pdf

Zilbju mīklas.

pdf

Zirdziņš.

Skaitāmpants.
Mēles un lūpu vingrinājumi.

pdf

Zivis Burtniekā.

Sekmēt lasītprasmes apguvi (pēc izvēles ar drukātiem vai rakstītiem burtiem).

pdf ×2