#Neklusē un iegūsti rīkus mobinga mazināšanai skolā!
Mobinga problēma Latvijas skolās ir tik izplatīta, ka šobrīd ar atsevišķu kampaņu vai mācību stundu to nebūs iespējams samazināt – nepieciešama sistēmiska pieeja valsts un katras skolas līmenī.
18. novembris. Latviešu valodas mācību materiāli.
Apjoms
Marta Stradiņa
Apraksts, domu karte, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Apzīmējumu skaidrošana, 3.klase
Materiāls veidots kā nodarbību saraksts nedēļai, izmantojot apzīmējumus. Skolēniem ir uzdevums atbildēt uz jautājumiem, izmantojot nodarbību tabulā iekļauto informāciju.
Ārstniecības, indīgie un aizsargājamie augi
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: pazīst izplatītākos ārstniecības, aizsargājamos un indīgos augus, zina, kā pareizi ar tiem rīkoties. Zina, kāpēc augi ir jāaizsargā.
Asociatīvā metode - skolēnu radošuma attīstītāja. 5. -12. klase
Mērķis: aktivizēt skolēnu iztēli, radošā darbībā padziļinot izpratni par tēlainās izteiksmes līdzek- ļiem, to spēju rosināt metaforisko domāšanu.
Atgādne - lietvārds.
Atgādne: gamma, tonika, tonalitāte, noturīgās pakāpes, nenoturīgās pakāpes
Mūzikas špiks ir domāts visu klašu skolēniem kā atgādne mūzikas stundās.
Atgādnes matemātikā ar uzdevumiem, 1.-2.klase
Kompetenču pieejā. Atgādnes var izmantot, gatavojoties pārbaudes darbiem un uzdevumus iekļaut testos vai semestra noslēguma pārbaudes darbos. (41 lapa)
Atgādnes.
Gads, mēneši, nedēļas, dienas, kalendārs, laiks.
Atklātā stunda „Rūķi”, 2.klase
Materiālā iekļauts stundas plāns, prezentācija un 2 darba lapas. SR – prot grāmatās atrast nepieciešamo informāciju.
Atņemšana ar pāreju citā desmitā, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Atraktīva veselības mācības alternatīva – datorspēle "Veselībnieks", 2.-5. klase
Atrodi zilbi! Izveido vārdu!
Audzināšanas stunda "Taupīgums", 1. - 4.klase
Audzinātāja stunda. "Draugu nekad nevar būt par daudz". 3. klase
Audzinātāja stunda. Nevēlamie svešinieki, 4.-klase
Auga daļas
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: Zina, no kādām daļām sastāv augs (sakne, stumbrs, lapa, zieds, auglis).
Augsne
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: Lieto jēdzienus – augsne, trūdvielas, satrūdēšana. Skaidro augsnes nozīmi.
Augu daudzveidība, dabaszinības 1.,2. klase
Materiālā iekļauts stundas plāns un darba lapa. ActivInspire interaktīvā darba lapa.
Aukstā josla
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Mērķis: paplašināt skolēnu zināšanas par auksto joslu, tās dabas ainavām.
Auseklītis. Vēro, skaiti un pārzīmē rakstu rūtiņās.
Berns negrib lasit! Ko darit skolotajam? 1.klase
Bērnu talantu attīstīšana, izmantojot improvizācijas spēles, 3.-klase
Bibliotekārā stunda Grāmatu tārpiņš, 1.klase
Bibliotekārā stunda par uzziņu literatūru.
Mācību stunda par uzziņu literatūras veidiem – ceļvežiem, rokasgrāmatām,
enciklopēdijām, vārdnīcām – vispiemērotākā vieta ir vai nu grāmatnīca, vai bibliotēka,
kur redzama tās daudzveidība un ir reāla un piemērota vide dzīves prasmju attīstīšanai.
Cilvēka attīstības posmi
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zin jēdzienus un raksturo attīstības posmus: zīdainis, bērns, jaunietis, pieaudzis cilvēks, vecs cilvēks.
Cilvēka ķermeņa daļas
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Stundas uzdevums: veidot sākotnēju izpratni cilvēka ķermeni, tā daļām: galva, kakls, rumpis, rokas, kājas.
Citādā latviešu valoda. Klases skatuves runas konkurss.
Citādais man līdzās
Darba lapa
Signe Kušnire
Daba ziemā
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Dabas dāvanu izmantošana sporta stundās, 2. klase
Dabas parādības vasarā
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina, kādas ir biežāk novērojamāsdabas parādības vasarā. Zina drošības noteikumus vasarā.
Dabas parādības ziemā, 1.-2.klase
Pētnieciskajā darbā ir ievaddaļa (mīklu minēšana), trīs praktiskie uzdevumi, kuros tiek pārbaudīta skolēnu prasme strādāt ar dotajiem attēliem un pētnieciskais darbs (dabas vērojumu tabula).
Dabaszinību stunda „Upe”. 1.klase
Darba lapa "Brēmenes muzikanti"
Darba lapā ir iekļauts neliels teksts no brāļu Grimmu stāsta "Brēmenes muzikanti" un krustvārdu mīkla.
Darba lapa "Diegabiksis"
Darba lapā ir seši uzdevumi par Ž. Grīvas stāstu "Pasaka par Diegabiksi".
Darba lapa "Doktors Dūlitls"
Materiālā ir trīs darba lapas. Tajās ir jautājumi pat būtiskāko, kas noticis katrā H.Loftinga grāmatas "Stāsts par doktoru Dūlitlu" nodaļā. Kopumā ir jautājumi par 21.nodaļu.
Darba lapa "Dželsomīno"
Materiālā ir divas darba lapas, katrā par pusi no grāmatas. Jautājumi paredzēti apzinātas lasītprasmes veicināšanai.
Darba lapa "Ej pie rūķa skoloties"
Lasītprasmes darba lapā ir jautājumi par M. Stārastes stāstu "Ej pie rūķa skoloties".
Darba lapa "Eža kažociņš"
Darba lapā ir uzdevums skaidrot vecvārdus un izteicienu, kā arī krustvārdu mīkla par V. Plūdoņa stāstu "Eža kačociņš".
Darba lapa "Gribulītis"
Darba lapā ir jautājumi par Dz.Rinkules-Zemzares pasaku dzejā "Gribulītis".
Darba lapa "Jērādiņa"
Darba lapā ir krustvārdu mīkla un uzdevums skaidrot dažādus izteicienus, kas sastopami A.Kronenberga darbā "Jērādiņa".
Darba lapa "Makss un Morics"
Darba lapa ir par V.Buša grāmatu "Makss un Morics", bērniem pēc grāmatas izlasīšanas ir jāamin krustvārdu mīkla no 15 jautājumiem.
Darba lapa "Mazā pelēna piedzīvojumi"
Darba lapā ir pieci jautājumi par Dz.Rinkules-Zemzares stāstu "Mazā pelēna piedzīvojumi".
Darba lapa "Meža gulbji"
Darba lapā ir četri uzdevumi par H.K.Andersena pasaku "Meža gulbji".
Darba lapa "Neglītais pīlēns"
Lasīprasmes darba lapā ir deviņi jautājumi par H.K.Andersena pasaku "Neglītais pīlēns".
Darba lapa "Nīnas pasaciņas"
Darba lapā ir uzdevumi, kas bērniem jāaizpilda pēc E.Birznieka-Upīša grāmatas "Nīnas pasaciņas" izlasīšanas.
Darba lapa "No kā visi izbijās"
Materiālā ir divas darba lapas par Dz.Rinkules Zemzares stāstu "No kā visi izbijās".
Darba lapa "Pasaka par miedziņu"
Jautājumi par M.Stārastes stāstu "Pasaka par miedziņu".
Darba lapa "Pasakas par ziediem"
Materiālā ir divas darba lapas par A.Sakses grāmatu "Pasakas par ziediem".
Darba lapa "Pīlēns Tims"
Jautājumi lasītprasmes stiprināšanai par E.Blaitona grāmatu "Slavenais pīlēns Tims".
Darba lapa "Ragana Ragnija"
Apjomīga darba lapa ar jautājumiem un uzdevumiem par M.Svīres pasaku "Ragana Ragnija".
Darba lapa "Sārtulis"
Darba lapā ir 15 jautājumiem par M.Stārastes stāstu "Sārtuļa brīnišķais ceļojums".
Darba lapa "Tuntuļu Jurītis"
10 jautājumi par A.Kronenberga piedzīvojumu grāmatu "Tuntuļu Jurītis".
Darba lapa "Vāverēns Toms"
Darba lapa lasīšanas izpratnes veicināšanai pēc M.Kļavas stāsta "Vāverēns Toms un viņa draugi" izlasīšanas.
Darba lapa "Zem zilās debesu bļodas"
Materiālā ir četras darba lapas par V.Belševicas pasaku grāmatas "Zem zilās debesu bļodas" pasakām.
Darba lapa "Zīļuks"
Darba lapa paredzēta lasītprasmes stiprināšanai, lasot M.Stārastes stāstu "Zīļuks".
Darba lapa "Zvaigznes bērns"
Darba lapā ir jautājumi uz uzdevumi par O.Vailda pasaku "Zvaigznes bērns".
Darba lapa lasītprasmei „Dūlitls”
Skolēni lasa Hju Loftinga grāmatu „Stāsts par doktoru Dūlitlu”un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 3 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Gulivera ceļojumi”
Skolēni lasa Džonatana Svifta grāmatu „Gulivera ceļojumi”un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 2 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Herbe ar lielo cepuri”
Skolēni lasa Otfrīda Preislera grāmatu „Herbe ar lielo cepuri”un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 4 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Herbe un viņa draugs Pinkaste”
Skolēni lasa Otfrīda Preislera grāmatu „Herbe un viņa draugs Pinkaste”un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 5 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Kriksis”
Skolēni lasa Jāņa Širmaņa grāmatu „Kriksis”un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 4 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Lacītis Rūcītis”
Skolēni lasa Margaritas Stārastes darbu „Lācīša Rūcīša raibā diena”un atbild uz darba lapā iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties tekstā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir teksts un jautājumi par to.
Darba lapa lasītprasmei „Mazais ūdensvīriņš”
Skolēni lasa Otfrīda Preislera grāmatu „Mazais ūdensvīriņš”un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 3 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Nenovīdīgie lācēni”
Skolēni izlasa ungāru tautas pasaku „Nenovīdīgie lācēni” un atbild uz darba lapā jautāto.
Darba lapa lasītprasmei „Pelēkais namiņš”
Skolēni izlasa Margaritas Stārastes stāstu „Zem sēnītes”un atbild uz darba lapā iekļautajiem jautājumiem.
Darba lapa lasītprasmei „Pepija Garzeķe”
Skolēni lasa Astridas Lindgrēnes grāmatu „Grāmata par Pepiju Garzeķi” un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 6 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Pie saulītes ciemos”
Skolēni izlasa slovāku tautas pasaku „Pie saulītes ciemos” un uzzīmē darba lapā jautāto.
Darba lapa lasītprasmei „Pīkstīte”
Skolēni lasa Jāņa Širmaņa grāmatu „Pīkstīte”un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 3 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Sprunguļmuižā gadatirgus”
Skolēni lasa Alberta Kronenberga grāmatu „Sprunguļmuižā gadatirgus”un atbild uz darba lapā iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Darba lapa lasītprasmei „Tille un Suņu vīrs”
Skolēni lasa Andra Neiburga grāmatu „Stāsts par Tilli un Suņu vīru”un atbild uz darba lapā iekļautajiem jautājumiem.
Darba lapa lasītprasmei „Vinnijs Pūks”
Skolēni lasa Alana Aleksandra Milna grāmatu „Vinnijs Pūks un viņa draugi” un atbild uz darba lapās iekļautajiem jautājumiem. Skolēni iemācās atrast informāciju, orientēties grāmatā, diskutēt, analizēt.
Materiālā ir 4 darba lapas.
Darba lapa lasītprasmei „Zem sēnītes”
Skolēni izlasa Vladimira Kronenberga stāstu „Zem sēnītes”un atbild uz darba lapā iekļautajiem jautājumiem.
Darba lapa lasītprasmei „Ziemas pasaka”
Skolēni lasa Margaritas Stārastes stāstu „Ziemas pasaka” un atbild uz darba lapā iekļautajiem jautājumiem.
Darba lapa lasītprasmei „Zīļuks”
Skolēni lasa Margaritas Stārastes stāstu „Zīļuks”un atbild uz darba lapā iekļautajiem jautājumiem.
Darba lapa lasītprasmei, 4.-7.klase
Darba lapa literatūrā par Lindas Malelijas Hantas romānu “ZIVS KOKĀ”.
Sasniedzamais rezultāts:
• izprot romāna galveno domu un idejas aktualitāti;
• analizē tēlu savstarpējās attiecības un rīcības iemeslus;
• pārdomā savu attieksmi pret atšķirīgiem cilvēkiem.
Signe Lūsiņa
Darba lapa nošu ilgumu apgūšanai un nostiprināšanai, 4. klase
Uzdevumu lapa domāta nošu ilgumu apgūšanai un nostiprināšanai 4. klases skolēniem.
Rita Vēberbrante
Darba lapa par taktsmēru noteikšanu, vadoties pēc dotā ritma, 1.-4.klase
Uzdevumu lapa par taktsmēru noteikšanu, vadoties pēc dotā ritma, mazāko klašu skolēniem.
Darba lapa par taktsmēru noteikšanu, vadoties pēc dotā ritma, 1.-4.klase
Uzdevumu lapa par taktsmēru noteikšanu, vadoties pēc dotā ritma, mazāko klašu skolēniem.
Darba lapa „Atņemšanas režģis”
Atņemšana līdz 20. Divi atņemšanas režģi, vieta aprēķiniem, parasto atņešanas darbību pieraksts.
Darba lapa „Datu nolasīšana”, 1.klase
Datu nolasīšana. Darba lapa.
Darba lapa „Emocijas”, 1.klase
Emocijas. Darba lapa.
Darba lapa „Fermeris uz dienu”
Saskaitīšanas un domāšanas uzdevumi. Palīdzi fermerim tikt galā ar mājlopu skaitīšanu!
Darba lapa „Gaismas un skaņas īpašības”, 4.klase
Sasniedzamais rezultāts: nosaucu skaņas un gaismas īpašības.
Vingrinājumi.
Darba lapa „Kas pazudis?”
Esi detektīvs un atrodi pazudušo skaitli, saskaitīšanas vai atņemšanas zīmi, nepāra skaitļus.
Darba lapa „Matemātikas detektīvs”
Matemātikas detektīvs saskaitīšanā. Atrisini pazudušo skaitļu noslēpumu.
Darba lapa „Metamkauliņu matemātika”
Metamā kauliņa punktiņu skaitīšana. Divas lapas. Viena lapa ar piemēriem. Otrā lapā skolēns pats uzmet metamo kauliņu, aizpildot saskaitāmo lauciņus un izrēķinot summu.
Darba lapa „Naudas skaitīšana”
20 saskaitīšanas izteiksmes. Piemēri ar izdomātu naudas vienību saskaitīšanu. Pievienoti arī eiro naudas zīmju paraugi. Naudu izprintējot un ielaminējot var spēlēt spēles, kas saistītas ar naudas skaitīšanu, grupēšanu, mainīšanu, pirkšanu utt.
Darba lapa „Rīcības sekas”, 1.klase
SR: 1.2. Izvērtē savu uzvedību, skaidro, kādas sekas sev un apkārtējiem var radīt konkrētā rīcība.
Darba lapa „Saskaitīšana un atņemšana”
Saskaitīšanas un atņemšanas darbību uzdevumi. Teksta uzdevumi. Ieraksti trūkstošo.
Darba lapa „Saskaitīšanas režģis”
Saskaitīšana līdz 40. Divi saskaitīšanas režģi, vieta aprēķiniem, parasto saskaitīšanas darbību piemēri.
Darba lapa „Vārdu grupēšana pēc pazīmēm”, 1.klase
Vārdu gupēšana pēc pazīmes. Darba lapa.
Darba lapa „Vēlmes un vajadzības”, 1.klase
SR: Pauž uzskatus par savām vēlmēm un vajadzībām.
Darba lapa „Viss par mani”
Darba lapa piemērota skolēnu iepazīšanai, piemēram, 1. septembrī, jaunā mācību priekšmetā, nometnē. Darba lapa iederēsies tādos mācību priekšmetos kā sociālās zinībās, klases stunda vai latviešu valoda. Ļoti labi noderēs atgriežoties no vasaras brīvlaika.
Darba lapa, 2.klase
Darba lapa paredzēta, lai skolēni trenētos veidot jautājuma teikumus.
Darba lapa. Do mažors un sešpadsmitdaļnošu ritma grupa. 2.klase
Materiāls noder apgūstot 2.5. temats “Muzicēšana. Kas man jādara, lai,muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?”
SR – prot sacerēt melodiju Do mažorā ar sešpadsmitdaļnošu ritma grupas iekļaušanu.
Materiāls paredzēts izmantot gan attālinātajam mācību procesam,gan klātienē.
Santa Treilība
Darba lapas "Latvija".
Darba lapas mūzikā sākumskolai
13 darba lapas. Muzikālā matemātika, mūzikas intrumentu iepazīšana, nošu atpazīšana, vijoles, basa atslēgas, mūzikas žanri, ritms.
Darba lapas par Elzas Stērstes dzeju
Dažādas darba lapas par Elzas Stērstes daiļradi. Var izmantot, sākot no 2. klases.
Dažas darba lapas var izmantot papildus pie tēmas "Dzeja" 8.-10.klasei.
Signe Lūsiņa
Darba lapas „Burtu bingo"
20 lapas ar melnbaltu bingo (katra savādāka). 33 printējami krāsaini vārdi alfabēta secībā, atkārtotai izmantošanai. Skolotāja vai kāds no klases velk no čupiņas pa ”burtam-vārdam”, pārējie meklē šo burtu savās lapās. Uzvar tas, kurš pirmais savāc visus 9 lodziņus!
Darba lapas „Mācāmies burtus”, angļu valodas alfabēts
Mācies rakstīt pareizi, mācies vārdus, mācies angļu valodu! 26 darba lapas - katram burtam sava.
Darba lapas „Mācāmies burtus”, latviešu valodas alfabēts
33 darba lapas katram latviešu alfabēta burtam
Rosina iztēli. Māca atpazīt konkrēto burtu arī vārda vidū un beigās, ne tikai kā sākumburtu. Uzmanības treniņš ar līdzīgām skaņām un vaŗdu locījumiem. Ierakstīt trūkstošos vārdus. Trenē rociņu rakstot!
Darba lapas „Sajauktie teikumi”
12 darba lapas bērniem no 7 gadu vecuma. Stāstījuma, jautājuma, izsaukuma teikumi.
Darba lapas „Saskaiti un atņem laiku”
Minūšu saskaitīšanas un atņemšanas darba lapas. 12 darbību piemēri.
Darba lapas „Ziemas stāsti”
9 darba lapas bērniem no 7 gadu vecuma. Lēnām izpēti attēlu, vēro, kas tajā attēlots, un uzraksti novēroto. Pēdējā darba lapā ir jāveido stāsts, iesaistot visus 7 attēlus. Bērni var darboties grupās vai pa vienam, prezentēt savu veikumu, pamatot savu stāstu un tā notikumus, saistībā ar attēlu.
Darba lapas „Ziemassvētki”, 1. klase
Daudzpusīgas 27 darba lapas ar dažādiem un interesantiem uzdevumiem matemātikā un valodā bērniem no 6, 7 gadu vecuma.
Darbības vārds, 3.klase
Darba lapa
Darbību sastādīšana, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Darbs ar intelektuāli apdāvinātiem skolēniem, 2.-klase
Darbs ar Rasas Bugavičutes-Pēces grāmatu „Mans vārds ir Klimpa, un man patīk viss”. 3.klase
Stundas uzdevumi: Veicināt prasmi prognozēt, analizēt stāstu notikumus un varoņu rīcību. Mudināt skolēnus izteikt un pamatot savu viedokli. Sekmēt skolēnu radošo darbību.
Darbs ar tekstu, 2.-3.klase
Darba lapas
Signe Kušnire
Darbs ar tekstu, 2.-3.klase
Darba lapas
Signe Kušnire
Darbs ar tekstu, 2.-3.klase
Darba lapas
Signe Kušnire
Dārzs
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Stundā skolēni iepazīst izplatītākos dārzeņus, augļus, ogas, grupē tos, veido izpratni par to nozīmi uzturā.
Daudzskaitļu darināšana, 1.-4. klase
Prezentācija kalpo kā atgādnes materiāls lietvārda daudzskaitļa formas veidošanā, īpašu uzmanību pievēršot 2. deklinācijai. Mazākumtautības programma
Daudzstūra perimetrs, 2. klase
Daudzstūra perimetrs, 2. klase
Diagramma, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Diagrammas veidošana, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Divciparu skaitļu saskaitīšana un atņemšana, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Domraksta plāns, uzbūve. 2. klase
Domraksti un jaunrades darbi sākumskolā, 1.-4.klase
Draudzība
Darba lapa
Signe Kušnire
Draudzības spēks, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Drošība
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Kā rīkoties ugunsgrēka vai gāzes noplūdes situācijās? Drošības noteikumi pie udenstilpēm un uz ielas.
Drošība-atceries, zini, dari!
Darba lapa
Signe Kušnire
Dzīvības pazīmes
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Sākotnējās izpratnes veidošana par dzīvības pazīmēm: augšana, elpošana, barošanās (ēšana), jušana, kustēšanās, vairošanās.
Dzīvnieka ķermenis
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Sākotnējās izpratnes veidošana par dzīvnieku ķermeni, tā daļām: galva, kakls, viduklis, kājas, aste, spārni, spuras.
Dzīvnieku daudzveidība
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Priekšstatu veidošana par dzīvnieku daudzveidību un saudzīgu attieksmi pret dzīvniekiem.
Ēdienkarte, cenu aprēķināšana. 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Enerģija
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina enerģijas avotus, biežāk izmantojamo kurināmo. Zina, kā rīkoties gāzes noplūdes gadījumā.
Es esmu ceļu satiksmes dalībnieks – velosipēdists, 2.klase
Es krāsās un līnijās, 1.klase
Inga Niedra
Es skolā
Darba lapa
Signe Kušnire
Ezers
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Faktūra, 2.klase
Prezentācija ar uzdevumiem.
Fonemātiskās uztveres pilnveide. Darba lapa
Lomu spēles – kustības.
Bez vizuāla atbalsta noteikti nevar iztikt mācību vidē. Vizuālā atbalsta līdzekļi ir viena no būtiskākajām palīglīdzekļu kategorijām, kas nepieciešama bērnu mācību procesā. Attēli, piktogrammas, vienkārši zīmējumi veicina bērna izpratni par dažādiem procesiem, parādībām un norisēm.
Cilvēks zīmes vieglāk uzglabā atmiņā. Tik pat svarīgas ir kustības, atdarināšana kustībā.
Indra Reisone
Fonemātiskās uztveres pilnveide. Darba lapa
Klausies, raksti vārdu, kurā saklausi garo patskani ā, ē ī, ū.
Indra Reisone
Fonemātiskās uztveres, lasītprasmes pilnveide “Mārtiņi”. Darba lapa
Var strādāt individuāli vai grupā.
SR - pilnveido uzmanības noturīgumu, attīsta klausīšanās prasmes, bagātina vārdu krājumu. Prot ritmiski norunāt tautasdziesmu.
Indra Reisone
Fonemātiskās uztveres, lasītprasmes pilnveide “Šķ”. Darba lapa
Puškis, puščis vai pušķis ?
Reizēm vecāki nepamana, ka bērns līdzskaņu kopu “ŠĶ” izrunā nepareizi. “ŠĶ” vietā saka - “ŠČ”. Ir bērni , kuri izrunā pareizi, bet saklausa nepareizi. Tad rakstos parādās kļūdas.
Indra Reisone
Fonemātiskās uztveres, lasītprasmes pilnveide “Šķ”. Darba lapa
SR – prot strādāt ar tekstu, attīsta klausīšanās prasmes, bagātina vārdu krājumu.
Indra Reisone
Frazeoloģismi, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Gadalaiki
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Radīt priekšstatu par katram gadalaikam raksturīgākajām pazīmēm. Mācīt salīdzināt gadalaikus.
Gads, gadalaiki, mēneši, dienas.
Griez, krāso un līmē.
Gaiss
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: nosauc gaisa galvenās sastāvdaļas: skābeklis, slāpeklis, ogļskābā gāze. Zina, ka gaiss ir gāzu maisījums.
Glezniecība
Marta Stradiņa
Grupu un individuālās logopēdiskās nodarbības.
Iecietība un empātija – tolerance. Klases stundas plāns, 2. klasei
Iekšējie orgāni.
Ielūgums, kalendārs, teksts. 2.-3.klase
Darba lapas
Signe Kušnire
Ieraksti burtu!
Ieraksti pareizo burtu!
Attēli. Vārdi, kuros jāieraksta trūkstošais burts.
Ieraksti trūkstošo burtu!
Attēli, nosaukumi, kuros jāieraksta trūkstošais burts.
Ieži
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina nosaukt uz pazīst iežus: smiltis, māls, grants. Zina, kas ir derīgie izrakteņi, un kuri ir galvenie derīgie izrakteņi Latvijā.
Integrētā sociālo zinību un mūzikas stunda. Unesco: Latvijas dārgumi: mūsu nacionālais dārgums un lepnums – dziesmu svētki, 2.–4. klase.
Interaktīvs mācību materiāls dabaszinībās. Dzīvās būtnes un to pazīmes, 3. klase
Interesanti fakti par zirnekli.
Īpašības vārds, 3.klase
Darba lapa
Īpašvārdi. Salikteņi. 2.-3.klase
Darba lapas
Signe Kušnire
Jūra
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Izpratnes veidošana par jūru, tās iemītniekiem, augiem. Drošības noteikumi pie jūras.
Kā darbojas spēki, 4.klase
Materiālā ir iekļauts tēmas plānojums 16 mācību stundām, 8 prezentācijas, 2 darba lapas un 1 pārbaudes darbs.
Ginta Jasinska
Kā interesanti un aizraujoši mācīt par finansēm skolā, 1.-6.klase
Kā mācīties matemātiku sākumskolā, 1.-4.klase
Kā pētīt dabas teritorijas?
Noslēguma darbs dabaszinības tēmai 1.4. Kā pētīt dabas teritorijas? 10 uzdevumi.
Kā pētīt dzīvos organismus?
Temata noslēguma darbs dabaszinībās tematā 1.1. Kā pētīt dzīvos organismus? 7 uzdevumi.
Kā rakstīt sludinājumu (2.klase)
Kā saistoši un interaktīvi par naudas lietām mācīt sākumskolā, 1.-4.klase
Kā saliedēt klasi? Cepam kopā piparkūkas! 1.klase
Kā skolēniem skaidrot veselīga uztura principus?
Kāpēc nepieciešama enerģija?
Temata noslēguma darbs dabaszinībās tematā 2.2. Kāpēc nepieciešama enerģija? 11 uzdevumi.
Kāpēc notiek kustība?
Pārbaudes darbi tematam 2.3. Kāpēc notiek kustība? 1. un 2. darbs.
Karstās joslas dabas ainavas
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Skolēni nosauc un parāda kartē karsto joslu. Iepazīstas ar karstajai joslai raksturīgajām dabas ainavām – tropisko tuksnesi, savannu, tropisko mežu u.c.
Kas ir laba klase? Klases stunda, 3.klase
Kas ir laikapstākļi, un kā tie mainās?
Tēmas noslēguma darbs tematam 2.1. Kas ir laikapstākļi, un kā tie mainās? 8 uzdevumi.
Kas nepieciešams dzīvajiem organismiem?
Pārbaudes darbi tematam 2.4. Kas nepieciešams dzīvajiem organismiem? 1., 2. un 3. darbs.
Ķermeņa kopšana
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: izprot personīgās higiēnasievērošnaas nepieciešamību. Ievēro tīrību ikdienas dzīvē.
Klases audzināšanas stunda "Mana vieta klasē" 1.– 4. klase
Klases audzināšanas stunda par draudzību, 4. klase
Klases kolektīva saliedēšanas pēcpusdiena. Klases stundas apraksts, 4.klase
Klases stunda Atkal kopā, 2.-4.klase
Klases stunda Draudzīgas un labsirdīgas vides veicināšana klasē. 3. klase
Klases stunda Iepazīsti savu pilsētu, 4.klase
Klases stunda – draudzība, 1.- 4.klase
Klases stunda „Izjūtas, vajadzības un sadarbošanās” 1.-6. klase
Stundas mērķis: Mācīt piepildīt un apmierināt skolēnu vajadzības, lai skolēniem veidotos laimīga, veselīga un apmierināta dzīve, lai viņi piepildītu savas un citu vajadzības, saprast, ka dažas vajadzības piepildāmas tikai ar citu cilvēku palīdzību.
Sarmīte Zukule
Klases stunda „Mīlestība un rūpes, nepatīkamo izjūtu pārvarēšana” 1.-6. klase
Stundas mērķis: Mācīt skolēniem izvērtēt, kas ir svarīgāks: mīlestība un rūpes vai daudz mantas, lai skolēniem veidotos laimīga, veselīga un apmierināta dzīve. Iemācīt saprast, kāpēc mīlestības un rūpes ir svarīgas par materiālajām lietām, kā iemācīties pārvarēt nepatīkamās izjūtas.
Sarmīte Zukule
Klases stunda „Patiesa draudzība, vajadzības, vēlmes un cienoša komunikācija” 1.-6. klase
Mērķis: Motivēt skolēnus veidot draudzīgu vidi klasē, izmantojot cienošas komunikācijas metodi, kuras mērķis ir, lai skolēni viens otru saprastu, cienītu un atbalstītu, un rūpētos viens par otru.
Sarmīte Zukule
Klases stunda „Veselīgs dzīvesveids – Ēd, kusties, smaidi!”, 3. klase
Klases stunda, 2.–4. klase. Savstarpējās attiecības. Mans viedoklis.
Klases stunda. Cienīt un rūpēties par citiem. 3.-klase
Klases stunda. Es un tu = MĒS!, 3. klase
Klases stunda. Ir labi būt labam. 1.-klase
Klases stunda. Mēs esam stipri! Mobings/vardarbība. 3. klase
Klases stunda. Valsts svētki. 3.klase.
Klases stundas plāns. Mana klase – draudzīgākā klase, 3 klase
Klases stundas Redze un tās saudzēšana metodiskās izstrādnes, 3.klase
Klausīšanās, teksta izpratne, rakstītprasme. 2.-3.klase
Darba lapas
Signe Kušnire
Klusums pēc jautājuma uzdošanas? Neuztraucos – bērni domā! 4.-klase
Ko es zinu par upēm Latvijā? Integrētā mācību stunda, 3. klase
Kodu game lab - spēle mācībām un atpūtai. 3.klase
Komandas darbs klases stundā, 4.klase
Krāsa
Marta Stradiņa
Kukaiņu pasaule, 1.klase
Inga Niedra
Labas rīcības izvēle ikdienas situācijās. Audzināšanas stunda, 1. klase
Lasi un krāso.
Īsi stāsti, ko papildina atbilstoši attēli, kas jāizkrāso.
Lasi, raksti, domā! 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Lasīprasmes darba lapas
Materiālā ir vairāki neliela apjoma teksti ar dažādiem uzdevumiem.
Lasīprasmes darba lapas
Materiālā ir dažādas latviešu tautas pasakas un teikas, un uzdevumi par izlasīto.
Lasīptrasmes darba lapas
Materiālā ir rakstnieka Vitālija Bianki divi teksti un uzdevumi izlasītā izpratnei.
Lasīšanas grafiks. Darba lapa
Lasīšanas termometrs bērniem ar lasīšanas grūtībām vai lasīšanas traucējumu.
Motivēt lasīšanai palīdz lasīšanas termometrs.
Indra Reisone
Lasītprasmes darba lapa
Materiālā ir darbs ar afišu. Darba lapas uzdevums ir apkopot datus, ko var iegūt, lasot afišu.
Lasītprasmes darba lapa
Burtu šrifts. Atrodi šifrētos burtus un uzzini par rakstnieces Astridas Lindgrēnes dzīvi un darbiem.
Lasītprasmes darba lapa „Kādēļ Ruņģu ezers rūcis”, 2.,3. klase
Materiālā iekļauta teika „Kādēļ Ruņģu ezers rūcis”, atbilstošo apgalvojumu izvēlēšanās, jautājumi par tekstu, sakāmvārdu veidošana, vārdšķiru atpazīšana.
Lasītprasmes darba lapa „Mārītes ceļojums”, 2.,3. klase
Materiālā iekļauts lasīšanas teksts „Mārītes ceļojums”un jautājumi par tekstu.
Lasītprasmes darba lapa „Nenovīdīgie lācēni”, 2.klase
Materiālā iekļauta ungāru tautas pasaka „Nenovīdīgie lācēni”, jautājumi par tekstu, vārdu un izteicienu paplašinātā skaidrošana.
Lasītprasmes darba lapa „Nešķiramie draugi”, 1.klase
Materiālā iekļauts teksts un jautājumi par to.
Lasītprasmes darba lapa „R.Blaumaņa „Velniņi””,3.,4.klase
Darba lapā ir jautājumi par grāmatas saturu, sakāmvārdu skaidrošana, sinonīmu un antonīmu veidošana, morālā vēstījuma saskatīšana.
Lasītprasmes darba lapa „Varde un vērsis”,1.klase
Darba lapā ir teksts „Varde un vērsis”, uzdevums izvēlēties atbilstošo apgalvojumu par tekstā izlasīto, teksta norakstīšana, pasakas varoņu atpazīšana, vārdu veidošana burtu jūklī.
Lasītprasmes darba lapa „Vārna un gulbis”, 1.klase
Materiālā ir pasaka „Vārna un gulbis”, uzdevums ar pareizā apgalvojuma izvēli, jautājuma teikumu atpazīšana, mīklu minēšana, trūkstošā burta ierakstīšana.
Lasītprasmes darba lapa „Zaķīša ļipa”, 2.klase
Materiālā ir teksts „Zaķīša ļipa”, uzdevums ar pareizā apgalvojuma izvēli, teikumu pasvītrošana, teikumu pabeigšana, vārdu skaidrošana.
Lasītprasmes darba lapas
Materiālā ir teksts un divi varianti ar uzdevumiem, kas jāaizpilda pēc teksta izlasīšanas.
Lasītprasmes darba lapas
Materiālā ir āfrikāņu, tibetiešu un autrumu tautas pasakas ar uzdevumiem par izlasīto, lai stiprinātu apzinātu lasīprasmi.
Lasītprasmes darba lapas
Materiālā ir neliels teksts no igauņu rakstnieces Silvijas Rannamā grāmatas "Kadrija", un seši uzdevumi par izlasīto.
Lasītprasmes darba lapas
Materiālā ir darba lapas ar garākiem tekstiem un lielāku uzdevumu skaitu par izlasīto.
Lasītprasmes mērinstruments, 4.-6. klase
Lasītprasmes pilnveide “Formas teksti”. Darba lapa
Lasīšanu var padarīt interesantu, ja tekstu ieliek kādā “formā”. No lēnas līdz ātrai lasīšanai. Acu kustības treniņš. Lasi pa rindām!Ar zīmuli var apvilkt kontūras.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide “Īso vārdu stāsti”. Darba lapa
Lasīt ar prieku sākuma posmā var tad, kad esi drošs, kad teksts ir vienkāršs. Lasītprasmes pilnveidei svarīgi ir pielāgotie teksti – īsi vārdi, vārdi atkārtojas, īsi teikumi, pietiekami lieli burti, ātri uztverams un saprotams teksts, radošs darba turpinājums.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide “Latvija”. Darba lapa
Atsevišķi uzdevumi lasītprasmes, fonemātiskās uztveres, rakstīt prasmes pilnveidei, atmiņas treniņam.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide “Vārdu-teikumu tabulas”. Darba lapa
Uzdevums - vingrinājums lasītprasmes pilnveidei, vingrinājums acīm, uzmanības fokusēšana.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide „Gliemezīša diena”. Darba lapa
Darba plānošana labi noder arī bērniem ar autiskā spektra traucējumiem, bērniem ar UDS. Nodarbības plānu var sadalīt vairākām dienām. Padarītais darbs (plāna punkts) noteikti jāatzīmē vai jāiekrāso.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide „Īso vārdu stāsti”. Darba lapa
Lasīt ar prieku sākuma posmā var tad, kad esi drošs, ka teksts ir vienkāršs. Lasītprasmes pilnveidei svarīgi ir pielāgotie teksti – īsi vārdi, vārdi atkārtojas, īsi teikumi, pietiekami lieli burti, ātri uztverams un saprotams teksts.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide „Jocīgie lasītāji”. Darba lapa
Kā pārvarēt bailes no lasīšanas balsī?
Kā motivēt lasīt, ja ir grūti?
Te palīdzēs lomu spēles.
Bērns tiek iepazīstināts ar visiem jocīgajiem lasītājiem un lasīšanas manierēm.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide „Mazā grāmatiņa par zaķi”. Darba lapa
Nodarbība lasītprasmes pilnveidei, acu vingrināšanai, uzmanības fokusēšanai. Vajadzēs šķēres, zīmuļus, materiālu grāmatas stiprināšanai.
Indra Reisone
Lasītprasmes pilnveide, lielo un mazo drukāto burtu atpazīšana „Burtu slidotava”. Darba lapa
Katru nodarbību var pārvērst par rotaļu. Lai bērns piedalās spēlē, kuru pieaugušie sauc par “Lasīšanu.” Mēs to nosauksim “Pastaiga ziemā!” Iespēja piedāvāt bērniem vienu vai otru tekstu, atbilstošu lasītprasmes līmenim.
Indra Reisone
Lasītprasmes un asociatīvās domāšanas pilnveide „Aprīlis”. Darba lapa
Darbs paredzēts klātienes, arī attālinātās mācīšanas un mācīšanās procesam. Pašvadīta mācīšanās, izpildu, kā sapratu. Konkrētā DL ir attālinātam darbam. Klātienei noder mutisks skaidrojums, kur rezultāts atbilstošs darbam klasē.
Indra Reisone
Lasītprasmes un radošās domāšanas pilnveide “Domu spēle”. Darba lapa
Darbs paredzēts klātienes, arī attālinātās mācīšanas un mācīšanās procesam. Pašvadīta mācīšanās, izpildu, kā sapratu. Konkrētā DL ir attālinātam darbam. Krāsas DL skaidrojumam izmantoju, lai skolēni pievērstu uzmanību detaļām.Klātienei noder mutisks skaidrojums, kur rezultāts atbilstošs darbam klasē.
Indra Reisone
Lasītprasmes un radošās domāšanas pilnveide “Jocīgā ola”. Darba lapa
Darbs paredzēts klātienes, arī attālinātās mācīšanas un mācīšanās procesam. Pašvadīta mācīšanās, izpildu, kā sapratu. Konkrētā DL ir attālinātam darbam. Krāsas DL skaidrojumam izmantoju, lai skolēni pievērstu uzmanību detaļām.Klātienei noder mutisks skaidrojums, kur rezultāts atbilstošs darbam klasē.
Indra Reisone
Lasītprasmes un stāstītprasmes pilnveide. Darba lapa
SR– attīsta fonemātisko dzirdi, bagātina vārdu krājumu, prot strādāt ar atslēgas vārdiem. Prot sadomāt teikumu.
Indra Reisone
Latviešu valoda 1.klasei.
Latviešu valoda 4.klasei.
Latviešu valodas stunda mežā, 4. klase.
Latvija 1.
Latvija. Neoficiālie simboli.
Latvija. Svarīgākā informācija. Tests.
Latvijai svētki. Dziesmas, dzejoļi, runas rotaļas.
Latvijas karte
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: pazīst Latvijas kontūru, veidu, kā kartē attēlo pilsētas, kā sauc Latvijas galvaspilsētu, nosauc un parāda kartē novadus.
Latvijas nacionālie simboli. Apraksti. Darba lapas, uzdevumi.
Latvijas putni - rekordisti.
Latvijas Dabas muzeja veidots mācību materiāls dabaszinību stundām.
Latvijas tauriņi, 4. klase
Latviskā kultūrvide. Latviešu dievības ornamentos un tautasdziesmās.
Lietvārds, 3.klase
Darba lapa
Līnija
Marta Stradiņa
Mācību darba izvērtējuma stunda, 1.-4.klase
Mācību stundas vērošanas lapa
Mājdzīvnieki
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart). Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Stundā sniedz priekšstatu par dzīvnieku valsts daudzveidību. Veido izpratni par mājdzīvnieku nozīmi cilvēku dzīvē. Izplatītākie mājdzīvnieki.
Mākslas valodas elementi, 1.klase
Inga Niedra
Mana ideja emocionālās vardarbības mazināšanai skolā, 4.-9. klase
Mana interesantā stunda. 3.klase
Stundas ietvaros apvienoju sporta, dabaszinību, matemātikas un sociālo zinību elementus.
Maņas
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: lieto jēdzienus: redze, dzirde, oža, garša, tauste, acis, ausis, deguns, mēle, āda. Izprot maņu nozīmi apkārtējās pasaules izzināšanā.
Mans vērtību koks
Darba lapa
Signe Kušnire
Mārtiņa zīme. Vēro, skaiti un pārzīmē rakstu rūtiņās!
Mārtiņdiena, 2. klase.
Matemātika 3.klase.
Matemātika un spēle Ceļojums naudas pasaulē, 1. – 4.klase
Matemātika, 2.klase. Kā reizrēķina mācīšanos padarīt aizraujošāku?
Matemātika/Angļu valoda sākumskolā, 2.-3.klase
Metodiskais materiāls mājturībā un tehnoloģijās. Darbs ar tekstilmateriāliem mājturības un tehnoloģijas stundās, 2. klase
Metodiskais materiāls mājturībā un tehnoloģijās. Mīksto rotaļlietu pagatavošana. Lellīšu adīšana, 3.–4. klase
Mežs
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina, kāds izskatās mežs, pazīst mežā augošus kokus, mēžā dzīvojošus dzīvniekus. Var pastāstīt, ko cilvēks gūst no meža.
Mīklas, īpašības vārdi, skaitļa vārdi. 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Modeļu izmantošana matemātikā, 1.-2.klase
Mūsu klases vērtības. Klases stunda 3. klasē kopā ar vecākiem. 3 klase
Mūzikas stundās varam parūpēties par bērnu emocionālo labsajūtu. 1.–4. klase
Manuprāt, mūzikā iespējams veidot patīkamus, interesantus un nebūt ne sarežģītus uzdevumus, kas sniedz pozitīvas emocijas un ļauj izpausties bērnu radošumam. Idejas šādiem uzdevumiem var aizgūt daudzās vietnēs un platformās, piemēram, sekojot citu mūzikas skolotāju Facebook lapām.
Nezināmā aprēķināšana, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
No sēkas līdz skapim. Koka augšanas un pārstrādes cikls.
Attēli, nosaukumi, kas parāda koka augšanas un pārstrādes procesu.
Noslēguma darbs dabaszinībās
I pusgada noslēguma darbs dabaszinībās 1.klasē. 13 uzdevumi. Sasniedzamie rezultāti
Noslēguma darbs. Latviešu valoda I pusgads, 1. klase
Pārbaudes darbā iekļauti klausīšanās, rakstīšanas un lasīšanas uzdevumi, kā arī sasniedzamo rezultātu apraksts.
Nošu ilgumu atgādne.
Nošu ilgumu atgādne. Aplis.
Nošu ilgumu puzle
Printējama un laminējama atgādne par nošu ilgumiem.
Nošu kartītes
Printējama un laminējama atgādne. Nošu ilgumi, diēzs, bemols, atslēgu veidi, paužu veidi.
Noteikumi klasē
Plakāts
Signe Kušnire
Opera, 4., 8.klase
4.6 temats “Opera”.
Prezentācijā ir padziļināts ieskats par operu. Integrēti mūzika, literatūra, vizuālā māksla, teātra māksla.
Apskatīts, no kā sastāv, veidojas opera. Kādu profesiju cilvēki strādā operā. Latviešu operas vēsture. Latviešu operas solisti, pasaules operas solisti. Īsumā apskatīta J. Lūsēna “Putnu opera” un V.A. Mocarta “Burvju flauta”. Viss papildināts ar muzikālajiem video piemēriem.
Prezentācija noder arī apgūstot 8.2 tematu.
Rita Vēverbrante
Pārbaudes darbs "Deja - valsis", 2.klase
Prezentācija – “Deja- Valsis”. Darbs paredzēts 1- 2 mācību stundām.
Prezentācija noder apgūstot 2.4. temata “Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?” beigu posmā.
SR – saklausa un atšķir dejas – valsi, polku.
Materiāls paredzēts izmantot gan attālinātajam mācību procesam, gan klātienē.
Santa Treilība
Pārbaudes darbs latviešu valodā I semestra noslēgumā, 2. klase
Pārbaudes darbā ir norādīts, kura prasme (SR) katrā uzdevumā jāpārbauda. Vērtējums STAP. SR liecībām, atbilstoši metodiskajiem ieteikumiem Vērtējumu izlikšana 1.–3. klasē. Pievienota uzskatāma SLA (snieguma līmeņu apraksta) tabula, katrai prasmei atsevišķi.
Rēzeknes pamatskola-attīstības centrs
Pārbaudes darbs “Lietvārds” 3. klase
Darba lapa paredzēta 2. deklinācijas daudzskaitļa formas izpratnes nostiprināšanā, īstenojot mazākumtautības programmu.
Pārbaudes darbs „Burti”, 1.klase
SR: Atpazīst un nosauc latviešu alfabēta burtus. Rakstot pareizi savieno burtus. SR: Vārdā atšķir un nosauc līdzskaņus, patskaņus un divskaņus. SR: Raksta vienkāršus teikumus. Personvārdus raksta ar lielo sākumburtu, teikumu sāk ar lielo burtu, lieto beigu pieturzīmes. Pievienota arī kritēriju lapa.
Pārbaudes darbs „Cikliski un sazaroti algoritmi”, 2.klase
Temata noslēguma darbs. SR: 2.4. Atšķir cikliskus un zarotus algoritmus.
Pārbaudes darbs „Enerģija, tās veidi un pielietojums”, 2.klase
Temata noslēguma darbs. SR: 2.7. Konkrētā piemērā apraksta, kā viena veida enerģija var pārvērsties cita veida enerģijā (kustības enerģijā, siltuma enerģijā, elektroenerģijā, saspiestas atsperes enerģijā). 2.10. Saviem vārdiem konkrētā piemērā skaidro, ka, lai veiktu darbu, vajadzīga enerģija.
Pārbaudes darbs „Gaisma un skaņa”, 4.klase
Pārbaudes darbs „Garumu mērīšana, simetrija”, 1.klase
Garumu mērīšana, simetrija - temata noslēguma darbs.
Pārbaudes darbs „Grupēšana”, 2.klase
Temata noslēguma darbs - grupēšana, Venna diagramma. SR: 2.12. Nosaka objektu kopīgās un atšķirīgās īpašības, salīdzina objektu īpašības, grupē objektus Venna diagrammā pēc dotas vai paša izvēlētas pazīmes un pamato izvēli.
Pārbaudes darbs „Kāpēc notiek kustība”, 2.klase
Temata noslēguma darbs. 2.3. Kāpēc nepieciešama kustība? 2.11. Skaidro, ka ķermenis kustas spēka iedarbībā tajā virzienā, kurā darbojas spēks, pamatojoties uz eksperimentā novēroto. 2.12. Piemēros salīdzina, ka ķermeņa kustība var notikt ātrāk, lēnāk; ar lielāku vai mazāku ātrumu.
Pārbaudes darbs „Kas ir Visums?”, 1.klase
Temata noslēguma darbs. SR: 1.19. Skaidro, dienas un nakts maiņu, modelējot Saules un Zemes novietojumu un Zemes griešanos ap savu asi. SR: Izprot laika ritējumu un jēdzienus: diena, nedēļa, mēnesis un gads.
Pārbaudes darbs „Mērvienības”, 2.klase
Temata noslēguma darbs. SR: 2.7. Izvēlas piemērotu mērinstrumentu garuma mērīšanai, atbilstošas mērvienības, mērīšanas precizitāti, mēra garumu (cm, dm, mm, m) un zīmē dota garuma nogriezni, ja tā garums dots (cm, mm).
Pārbaudes darbs „Ūdens agregātstāvokļi”, 2.klase
Temata noslēguma darbs. SR: 2.1. Skaidro, ka ūdens var atrasties trīs stāvokļos un pāriet no viena stāvokļa citā (mainoties temperatūrai), pamatojoties uz novēroto.
Pārbaudes darbs, 1.klase
Marta Stradiņa
Pārbaudes darbs, 2. klase
SR: Saskaita un atņem skaitļus, t. sk. nosauktos skaitļus, 100 apjomā ar pāreju jaunā desmitā, nosaka darbību secību un aprēķina izteiksmes (2 darbības, iekavas, “+”, “–”) vērtību.
Pārbaudes darbs, 2.-3.klase
Signe Kušnire
Pārbaudes darbs, 2.klase
SR: Nosauc sava novada/pilsētas simbolus, nozīmīgākos kultūrvēstures objektus, cilvēkus. Stāsta par savu dzimto vietu.
Pārbaudes darbs, 2.klase
Uzdod jautājumus, lai iegūtu, informāciju. Atbild uz vienkāršiem jautājumiem par dzirdēto paplašinātos/ izvērstos teikumos.
Pārbaudes darbs, 2.klase
Pamato ar piemēriem nosacījumus dzīvības uzturēšanai.
Pārbaudes darbs, 2.klase
Stāsta par dažādiem nodarbošanās veidiem un vaļaspriekiem, lai apzinātos savas prasmes un intereses. Izvirza īstermiņa mācību mērķi, plāno tā sasniegšanas soļus un uzrauga tos.
Pārbaudes darbs, 2.klase
Vēlmes un vajadzības. Naudas loma ikdienā.
Pārbaudes darbs, 2.klase
SR: Formulē likumsakarības skaitļu virknē, kurā katrs nākamais skaitlis ir 2 reizes lielāks/mazāks nekā iepriekšējais; pēta darbības ar pāra/nepāra skaitļiem.
Pasākums "Čību balle"
Skolēniem mājas uzdevums Čību ballei – izstādei ir atnest paš- gatavotas čības. Kā arī šajā dienā visi skolēni staigā čībās.
Pašvērtējuma grāmatiņa, 1.- 2.klase
Materiālā iekļauti ieteikumi pedagogam, kā izmantot materiālu, skolēna pašvērtējuma grāmatiņa (16 lapas), motivāciju nozīmīšu paraugi.
Pašvērtējuma grāmatiņas Mani sasniegumi, 2.-3. klase
Patskaņu diferencēšana vārda sākumā un vidū.
Pazīsti savu temperamentu! 4.klase
Perimetrs, 2. klase
Pēti, domā, risini! 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Pļava
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zin, kā izskatās pļava, pļavas augus, pļavā sastopamos dzīvniekus. Var pastāstīt, ko cilvēks gūst no pļavas.
Portrets
Marta Stradiņa
Prasme klausīties. Kāpēc mums ir dotas divas ausis, bet tikai viena mute? 1.-4.klase
Prezentācija "Do mažors", 2.klase
Prezentācija– “Do mažora gammas un sešpadsmitdaļnošu ritma grupas nostiprināšana”. Darbs paredzēts 2 mācību stundām.
Prezentācija noder apgūstot 2.5. temats “Muzicēšana. Kas man jādara, lai,muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?”
SR – prot sacerēt melodiju Do mažorā ar sešpadsmitdaļnošu ritma grupas iekļaušanu.
Materiāls paredzēts izmantot gan attālinātajam mācību procesam,gan klātienē.
Santa Treilība
Prezentācija "Valsis", 2.klase
Prezentācija – “Deja- Valsis”. Darbs paredzēts 1- 2 mācību stundām.
Prezentācija noder apgūstot 2.4. temata “Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?” beigu posmā.
SR – saklausa un atšķir dejas – valsi, polku.
Materiāls paredzēts izmantot gan attālinātajam mācību procesam, gan klātienē.
Santa Treilība
Prezentācija par sajūtu gleznām, 4.-6.klase
Prezentācija par tēlainās izteiksmes līdzekļiem, 4.-6. klase
Prezentācija “Darbības vārds nākotnē + lietvārds pareizā locījumā” 2. klase
Piecos slaidos ir “slēptās bildītes”. Skolēnam, kurš atpazinis un nosaucis lietvārdu pirmais, dod iespēju pateikt savu piemēru– Rīt es+ darbības vārds+lietvārds pareizajā locījumā. Materiāls paredzēts mazākumtautības programmas īstenošanā.
Prezentācija “Izskaņa –šana”, 4. klase
Prezentācija sastāv no 7 slaidiem, tās mērķis ir nostiprināt skolēnu izpratni par lietvārdiem ar izskaņu -šana. Prezentācija paredz divus patstāvīgi veicamos uzdevumus.
Prezentācija “Ko es redzu (Halovīns)”, 1.-4.klase
Prezentācija ar 35 slaidiem kalpo kā tematiskā spēle, var izmantot vārdu krājumu paplašināšanai mazākumtautības programmā.
Prezentācija “Pavasaris” 2. klase
Prezentācijā ir 10 slaidi, tajā skaitā divi uzdevumu slaidi. Prezentācija kalpo kā ievadstunda, saskaņojot skaitļa vārdu un lietvārdu skaitlī un dzimtē. Mazākumtautību programma
Prezentācija “Prievārdi” 2. klase
Spēle/prezentācija paredzēta prievārdu un ģenitīva lietojuma apguves procesā, īstenojot mazākumtautības programmu. Izmanto temata apguves pirmajā mācību stundā.
Prezentācija “Select the Correct Personal Pronoun” 2. klase
Prezentācija sastāv no 18 slaidiem, lai veiktu nākamos uzdevumus, pirmajos 9 slaidos skolēni atkārto vietniekvārdus angļu valodā. Prezentācija kalpo kā vizuāls materiāls skolēnu vārdu krājuma paplašināšanā un jaunu gramatikas konstrukciju veidošanā, aizstājot burtu izlaidumu ar apostrofu. Iekļauts viens patstāvīgais uzdevums.
Prezentācija „Augi”, 1.-4. klase
Prezentācija „Augu daudzveidība”, 1.-4.klase
Prezentācija „Cilvēka maņu orgāni un maņas”, 1.-4.klase
Prezentācija „Drošs internets”
Izglītojošs materiāls, kurā ir aprakstīti 10 droša interneta lietošanas noteikumi.
Prezentācija „Dubultotie līdzskaņi”, 2.klase
Dubultoto līdzskaņu apgūšanai izvēlēta kaķu tēma „Kaķu skola”. SR- Skolēni prot rakstīt vārdus ar dubultotajiem līdzskaņiem.
Prezentācija „Dzīvie organismi un nedzīvie dabas objekti”, 1.-4.klase
Prezentācija „Dzīvnieku pasaule”, 1.-3. klase
Materiāls dabaszinību stundai. Prezentācijā iekļautas dzīvnieku raksturīgākās pazīmes, dzīvnieku un sēņu atpazīšana pēc fotogrāfijām, grupēšana pēc pazīmēm.
Prezentācija „Forma”
Prezentācija par vienu no viz.m. izteiksmes līdzekļiem – FORMA (organiska/ģeometriska, pozitīva/negatīva). Iekļauti 2 praktiski uzdevumi vizuālajā mākslā par tēmu – FORMA (katrs uzdevums divām mācību stundām).
Prezentācija „Gaismas avoti”, 4.klase
SR – skaidroju, kas nepieciešams, lai saskatītu apkārtnē esošos priekšmetus; izprotu jēdzienu «gaismas avots».
Prezentācija „Kā rodas ēna?”, 4.klase
SR - pratīšu izskaidrot, kā rodas ēna un kāpēc mainās tās izmēri.
Prezentācija „Kā rodas skaņa?”, 4.klase
SR - skaidro, ka skaņa ir svārstības; nosauc skaņas avotus.
Prezentācija „Kāpēc skaņas ir dažādas?”, 4.klase
SR – skaidro, ka skaņām ir dažāds augstums un skaļums.
Prezentācija „Lēcas”, 4.klase
SR - skaidro, ka lēcas maina staru gaitu; nosauc dažādus ikdienā lietojamus priekšmetus, kuru izgatavošanā izmanto lēcas.
Prezentācija „Mājdzīvnieki”, 1.-4.klase
Prezentācija „Novērojumi dabā”, 1.-4.klase
Prezentācija „Ritms”, tēmas atkārtošanai visām klasēm
Prezentācija "Ritms" noderēs visu klašu skolēniem, apgūstot, atkārtojot vai nostiprinot zināšanas par ritmu, nošu un paužu ilgumiem. Tā tika veidota 7.1. tēmas aktualizēšanai.
Prezentācija „Rondo forma”, 4. klase
Prezentācija noderēs 4. klases skolēniem, apgūstot šo tēmu, kā arī citu klašu skolēniem, lai atsvaidzinātu vai nostiprinātu zināšanas par rondo formu.
Prezentācija „Rūdolfs Blaumanis” 3. klase
Prezentācijas 1.daļā skolēni klausās informāciju par rakstnieku, dalās pieredzē par lasīto, dzirdēto. Tad seko apgalvojumu spēle, ja skolēns pasaka pareizu atbildi, tā parādās zaļa, ja nē - sarkana. Veic uzdevumu: raksta e-pastu kādam no R. Blaumaņa muzejā esošajiem priekšmetiem, ievērojot rakstītāja kultūru.
Prezentācija „Savvaļas dzīvnieki”, 1.-4.klase
Prezentācija „Simetrija”, 1.klase
Pirmais priekšstats par simetriju.
Prezentācija „Skaitlis un cipars”, 1.klase
Materiāls matemātikas stundai, mācoties atšķirības starp ciparu un skaitli. Uzdevumi skaitļu veidošanai no cipariem.
Prezentācija „Skaņas izplatīšanās”, 4.klase
SR – zina, ka skaņa neizplatās vakuumā; skaidro, kā veidojas atbalss.
Prezentācija „Skaņas uztveršana”, 4.klase
SR – zina auss uzbūvi; skaidro, kā troksnis ietekmē dzirdi.
Prezentācija „Vai dzīvniekiem ir valoda”ar uzdevumiem. 4.klase
Prezentācija „Varavīksne”, 4.klase
SR - skaidro varavīksnes veidošanos.
Prezentācijas interaktīvā režīmā sākumskolā jeb aizraujoši mācīties un mācīt ar Microsoft rīku vMouse Mischief,
Prezentācijas “Body parts” 1. klase
Materiālā ir 2 prezentācijas. Vienā prezentācijā ir 16 slaidi, tā kalpo kā fonētisks vizuālais materiāls ķermeņu daļu apgūšanas procesā angļu valodā. Skolēni redz ķermeņa daļu, klausās izrunu. Skolotājs var iesaistīt skolēnus “show and tell” aktivitātē, kur skolēns norāda uz ķermeņa daļu un atkārto vārdu, praktizējot izrunu. Otrajā prezentācijā, kura sastāv no 18 slaidiem, skolēni noklausās ķermeņa daļas nosaukumu un zīmē to attiecīgajā krāsā, kuru krāsu rats ir uzgriezis.
Prezentācijas “Dzīvnieki”, 1.-4. klase
Materiāls sastāv no divām prezentācijām, to mērķis ir paplašināt vārdu krājumu, veidot izpratni par gaļēdājiem, visēdājiem un zālēdājiem.
Izmantoju starptautiskajā vidē, mācot latviešu valodu.
Projektu diena. Nauda. 1.-klase
Projektu nedēļa – ar prieku! 3.-klase
Putni manā pagalmā.
Putnu attēli, nosaukumi, apraksti.
Putras diena, 3.klase
QR koda izmantošana matemātikā, 1.-4. klase
Radīt skolēnos prieku par atkal satikšanos. Klases stunda Atkal skolā! 2.–4. klase
Radniecīgie vārdi, vārdu darināšana. 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Radoši pētniecisko darbu rakstīšanas rokasgrāmata, 2.klase
Reizināšana. Lieldienas. 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Reizināšanas spēle „Pikojamies”, 3.klase
Rēķini galvā
Materiālā ir19 nelielas prezentācijas ar uzdevumiem sākumskolēniem, trenējoties saskaitīt un atņemt galvā gan apjomā līdz 10, gan līdz 100.
Resursu pasakas. 1.-6.klase
Resursu pasakas bērniem labāk palīdz izprast sevi un kļūst par tiltu ceļā uz labāka ,,es” veidošanu, tās palīdz dzīvē atrast savu ceļu.
Rīta sveicieni attālināto mācību laikā.
Ritms
Marta Stradiņa
Sagatavošanās process patstāvīgai lasīšanai “Mācos lasīt”. Darba lapa
Sagatavošanās process patstāvīgai lasīšanai. Rotaļu elementi, spēle ar vārdiem. Radoši var darboties. Piemēram: Ar šķērēm sagriež 1. tekstu, salīdzina ar otro un sakārto pareizā secībā. Netiešā lasīšana.
Indra Reisone
Salīdzinājumi, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Saskaitīšana ar pāreju citā desmitā, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Saskaitīšana un atņemšana ar pāreju citā desmitā, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Savvaļas dzīvnieki
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina, kuri ir savvaļas dzīvnieki. Atšķir savvaļas dzīvniekus no mājdzīvniekiem. Pazīst Latvijā biežāk sastopamos savvaļas dzīvniekus.
Sēnes
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: atšķir ēdamās no indīgajām sēnēm, prot parādīt sēņu daļas, salīdzina sēnes pēc to augšanas apstākļiem.
Siluets
Marta Stradiņa
Sinonīmi, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Sinonīmi. Mācību vielas atkārtojums un nostiprināšana, 4.-klase
Skolas noteikumi.
Skolēnu lasītprasmes veicināšana pamatskolā, 1.-4.klase
Smaids
Plakāts
Signe Kušnire
Sociālo zinību stunda sākumskolā. Mani pienākumi un tiesības, 1.-4.klase
Spēle emocionālās vardarbības mazināšanai, 1.-4. klase
Spēle kā mācīšanās metode apgūstot angļu valodu, 1.-4.klase
Spēle “Vārdu meklēšana „Ziemassvētki”” 1. klase
Darba lapa paredzēta jaunapgūto vārdu nostiprināšanai skolās, kurās īsteno mazākumtautības programmu.
Atrod informāciju vārdu juceklī.
Spēle „Atrodi lieko”, 3.klase
Zina dzīvnieka ārējās pazīmes (forma, krāsa, barības iegūšanas veids, ķermeņa daļas), lai piemēros parādītu dzīvnieku pielāgotību videi. Atpazīst raksturīgākos tuvākajā apkārtnē esošos augus un dzīvniekus.
Spēle „Mērvienību un figūru domino”, 2.klase
Spēle zināšanu nostiprināšanai un atkārtošanai par mērvienību pārveidojumiem.
Spēle „Mūzikas bingo”
16 „Mūzikas bingo” spēles kartītes. Nošu apgūšana. Bingo speļējams tā: izprintē un katram bērnam iedod savu 3×3 nošu laukumiņu. Skolotāja sauc notis (specificējot - vijoles vai basa atslēga), un kuram pirmajam izsvītrotas visas 9, tas uzvarējis!
Stunda klases saliedēšanai, 4. klase
Šūpuļdziesmas, 4.klase
4. 1 temats “Šūpuļdziesmas. Muzicēšana ģimenē”. Integrēti mūzika, vizuālā māksla, teātra māksla, literatūra
Prezentācija – ieinteresēšana, kopīga SR izvirzīšana, saruna par tēmu.
Darba lapa – soļi grupu darbam – kopīgi darbojoties, pēc dotajām frāzēm atpazīt latviešu tautas dziesmu, pabeigt melodijas tukšās vietas, atcerēties 1. panta vārdus, sacerēt savus vārdus turpmākajiem pantiem. Izveidot kopīgu zīmējumu. Savu sniegumu nodemonstrēt (kā priekšnesumu) klasei. Darbs paredzēts 2 mācību stundām.
Rita Vēverbrante
Taisns leņķis, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Tas ir moderni – mīlēt grāmatas. Kā ieinteresēt bērnus lasīt? 4.-klase
Teikums, 3.klase
Darba lapa
Teksts saziņā, 3.klase
Darba lapa
Temata plānojums "Kā veidot sev un citiem drošas attiecības kopienā?", 1.klase
Gunita Žabre
Temata plānojums „Kā rodas un izplatās gaisma un skaņa?”, 4.klase
Temata plānojums 16 mācību stundām.
Temata plānojums „Kas ir elektroenerģija?”, 5.klase
Tematiskais plāns 18 mācību stundām.
Tematiskais plāns mūzikā, 1.klase, I semestris
Tematiskais plāns mūzikā, 1.klase, II semestris
Tematiskais plāns mūzikā, 2. klase, I un II semestris
Tematiskais plāns mūzikā, 2.klase
Santa Treilība
Tematiskais plāns mūzikā, 3.klase, I un II semestris
Tematiskais plāns mūzikā, 4.klase, I semestris
Tematiskais plāns mūzikā, 4.klase, II semestris
Tematiskie uzdevumi „Valentīndiena”, 2.klase
Krājumā ir uzdevumi matemātikā un latviešu valodā Valentīndienas tematikā.
Tests, 2.-3.klase
Pārbaudes darbs
Signe Kušnire
Tēva diena
Darba lapa
Signe Kušnire
Trīsciparu skaitļi, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Trīsciparu skaitļi. Teksts. 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Ūdens pārvērtības
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Stundā skolēni nostiprina zināšanas par ūdens agregātstāvokļiem, mācās novērot tos dabā. Mācās drošības noteikumus saistībā ar karstiem šķidrumiem.
Ūdens riņķojums
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Stundā skolēni iepazīstas ar ūdens ceļojumu dabā, mācās parādīt ūdens ceļojuma trīs posmus.
Upe
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina upes plūšanas virzienu, izteku, ieteku, drošības noteikumus pie upes.
Uzdevumu kopa „Līnija”
1.uzdevums. Līnija “Dabas asociācija”, 1.-4. klase.
2.uzdevums. Līnija “Dabas ritms”, 4.-7. klase.
3.uzdevums. Līnija “Dabas kompozīcija”, 7.-12. klase.
Uzraksti par attēlu.
Darba lapa.
Uzruna, 3.klase
Darba lapa
Valoda un sazināšanās, 3.klase
Darba lapa
Vārda nedēļa skolā, 2.-4klase, 5.-9.klase
Vārda nozīme. Sinonīmi.Antonīmi, 3.klase
Darba lapa
Vārdiskais tests, 2.-3.klase
Darba lapas
Signe Kušnire
Vārds, 3.klase
Darba lapa
Vārds. Teikums, 3.klase
Darba lapa
Vārdšķiras, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Vārdšķiras. Lieldienas. 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Vārdu nozīme, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Veikalā, 2.-3.klase
Darba lapa
Signe Kušnire
Veselīgs dzīvesveids
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina, kas ir veselīgs dzīvesveids, prot to raksturot, apzinās veselīga dzīvesveida nozīmi.
Vēstule, iesniegums, ielūgums, apsveikums, 3.klase
Darba lapa
Vielas
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
SR: zina jēdzienu „vielas”, un kuras izmanto pārtikā. Zina, ka vielām ir krāsa, garša (uzturā lietojamām), smarža.
Viktorīna „Ciemos pie pasakas”, 3.,4.klase
Darbā ir jautājumi par Margaritas Stārastes, Annas Sakses, Imanta Ziedoņa, Hansa Kristiana Andersena pasakām.
Viss par mani
Darba lapas
Signe Kušnire
Zemes virsma
Materiālā iekļauta darba lapa un interaktīvs materiāls (faila formāts: flipchart. Lai atvērtu, nepieciešama ActiveInspire programma, to var lejuplādēt šeit: https://activeinspire.en.softonic.com/).
Stundā skolēni mācās atšķirt līdzenu no nelīdzenas virsmas. Iepazīstas ar paugura daļu nosaukumiem.
Ziema. Ieraksti trūkstošo burtu.
Darba lapas.
Ziemassvētku pasaku rulete.
Spēle.
Zilbes, vārdi. Darba lapas.
Zilbes. Darba lapa.
Nosaki zilbju skaitu vārdā! Sadali vārdus pārnešanai jaunā rindā!
“Es reportieris” 3. klase
Darba lapu var izmantot dažādu projektu un mērķu sasniegšanai. Tā izmantota mazākumtautības programmas īstenošanā, veicinot izpratni par skaitļa vārda lietojumu iepirkšanās procesā. (Cik, kas maksā?). Skolēns prezentē savu žurnālu, praktizējot runas prasmes latviešu valodā.
“Mājas, ēkas, istabas, mēbeles un stāvi” 2. klase
Materiāls sastāv no prezentācijas un darba lapas, darbs paredzēts vairāku stundu ietvaros. Pievienots prezentācijas izmantošanas apraksts. Mazākumtautību programma
„Elektriskie slēgumi”, 5.klase
Materiālā ir prezentācija un praktiskais darbs.
„Gaismas laušana”, 4.klase
Materiālā iekļauta prezentācija un laboratorijas darbs „Gaismas laušana”, kā arī pētnieciskais darbs „Atstarotāji".
„Kāpēc redzam priekšmetus?”, 4.klase
Materiālā iekļauta prezentācija un pētnieciskais darbs „Objekta un tā spoguļattēla īpašības.