#Neklusē un iegūsti rīkus mobinga mazināšanai skolā!

Mobinga problēma Latvijas skolās ir tik izplatīta, ka šobrīd ar atsevišķu kampaņu vai mācību stundu to nebūs iespējams samazināt – nepieciešama sistēmiska pieeja valsts un katras skolas līmenī.

pdf

Aktivitātes saskarsmes prasmju uzlabošanai.

Aktivitāte "Komunikācijas šķēršļi". Komunikācijas uzdevums, kas paredzēts komunikācijas šķēršļu atpazīšanai, izpratnei un pieredzei. Uzdevums var raisīt diskusiju par to, kas saskarsmē palīdz, kas traucē, ko uzlabot vai izskaust.

pdf

Asociatīvā metode - skolēnu radošuma attīstītāja. 5. -12. klase

Mērķis: aktivizēt skolēnu iztēli, radošā darbībā padziļinot izpratni par tēlainās izteiksmes līdzek- ļiem, to spēju rosināt metaforisko domāšanu.

pdf

Iepazīstam emocionālo toņu skalu. 10.klase

Emocionālo toņu skala ir termins, kuru 1954. gadā ieviesa L. R. Habards (Lafayette Ronald Hubbard), lai noteiktu cilvēka precīzu emocionālo stāvokli. Šo skalu var uzskatīt par precīzu metodiku jeb instrumentu cilvēku izprašanai un cilvēka potenciālās aktivitātes novērtēšanai.

pdf

Iespējas karjeras izglītības integrācijai mācību priekšmetu stundās. 10.klase

pdf

Interneta resursu izmantošanas pieredze mācību un audzināšanas darba procesā, 10.-12.klase

Kāpēc izmantot interneta resursus mācību darbā? Atbilde ir pavisam vienkārša. Dzīve reālajā pasaulē un dzīve internetā ietekmē viena otru.

pdf

Jaunu ideju ģenerēšanas metodes – nodarbība 16-19 gadu veciem jauniešiem, 10.-12.klase

Mērķis: domāšanas ierosināšana.

pdf

Kādi ir mani mērķi, un kā tos sasniegt? Klases stunda, 10. klase

Mērķis: izvirzīt savas dzīves mērķus un pārdomāt, kā tos sasniegt.

pdf

Klases audzināšanas stunda "Izteikto vārdu ietekme"

MĒRĶIS: Iezīmēt atšķirības starp prāta diktēto un morālo, jūtu noteikto patiesību.

pdf

Klases audzināšanas stundas "Konflikti, to risināšana" plāns un apraksts, 10. klase

Stundas mērķis: konflikta būtības izprašana, konflikta atpazīšana un risināšanas paņēmienu apgūšana.

pdf

Klases stunda „Pašvadīta mācīšanās”, 11. klase

pdf

Klases stunda – labestības stunda, 8.-10.klase

Mērķi: mudināt skolēnus izprast labestības nozīmi cilvēka dzīvē;
attīstīt skolēnos kritisko domāšanu; pilnveidot skolēnu prasmes strādāt grupā, pamatot savu viedokli; veicināt labsajūtu.

pdf

Mācību stundas vērošanas lapa

pdf

Mēs esam dažādi. Klases stundas plāns, 11.klasei

Klasesbiedru iecietības un empātijas veicināšana skolēnos vienam pret otru.

pdf

Neattaisnoto kavējumu iemesli un to novēršana, 11. klase

Stundas temats: Neattaisnoto kavējumu iemesli un to novēršana.

pdf

Praktisks audzināšanas stundas apraksts, 10.-klase

Mērķis: iepazīties ar klātesošajiem, veidot piederības sajūtu savai dzimtajai vietai.

pdf

Runājot par alkoholu, 10.-12.klase

pdf

Starptautiskā Labestības stunda Jēkabpils vakara vidusskolā, 10.-12. klase

Stundas mērķis: pilnveidot jauniešus labestības un patriotisma garā.

pdf

Stereotipu ietekme uz mani. Audzināšanas stunda, 10. klasē

Stundas mērķi: Iepazīstināt audzēkņus ar stereotipu un aizspriedumu jēdzienu. Izprast savu attieksmi pret nepazīstamo, svešo, nepieņemamo. Nostiprināt pārliecību par cilvēku tiesībām būt atšķirīgiem un saprastiem. Dot iespēju audzēkņiem izteikt savu viedokli un strādāt grupās.

pdf

Tekstpratības uzdevumi „Latviešu valoda I”, (Vidusskola)

Var izmantot arī klases stundās. Tēma – Pilsoniskā audzināšana.

pdf

Zinību diena, 10. klase

Stundas mērķis: Pozitīvi noskaņoties uz jauno mācību gadu. Iepazīties ar jaunizveidoto klasi. Radīt pozitīvus priekšstatus par saskarsmes principiem.

pdf