Angļu valoda. Lomu spēle. (Vidusskola)
Angļu valoda. Stundas plāns, 8. klase
Stundas mērķi: praktiski lietot vienkāršo pagātni, paplašināt vārdu krājumu, attīstīt rakstīšanas prasmes, attīstīt prasmi sadarboties, izteikt savu viedokli, novērtēt savu darbību.
Bilingvāla mācību stunda angļu – krievu valodā, 9.klasei
Stundas mērķis: prezentēt valodu zināšanas, sazinoties angļu un krievu valodā.
Bilingvālas matemātikas mācīšanas iespējas, 7.klase
Stundas mērķis: apgūt tēmu bilingvāli, izmantojot un pilnveidojot skolēnu zināšanas dzimtajā un angļu valodā.
Darba lapa “Informal letter” 7. klase
SR: Saskata neformālas vēstules pazīmes, lieto apgūtās gramatiskās formas vēstules veidošanas procesā.
Materiālā pievienots detalizēts stundas plāns.
Darba lapas „Mācāmies burtus”, angļu valodas alfabēts
Mācies rakstīt pareizi, mācies vārdus, mācies angļu valodu! 26 darba lapas - katram burtam sava.
Es svinu valodu ATV, 10.-11.klase
Filmas, to žanri, sižets un aktieri. Kā organizēt interesantākas mācību stundas angļu valodā, 8.klase
Mācību stundu mērķi:� ar radošo uzdevumu palīdzību attīstīt un veicināt skolēnos prasmi mācīties patstāvīgi; parādīt skolēniem, ka mācību vielu var apgūt ne tikai ar grāmatu palīdzību, bet arī darbojoties praktiski.
Interesantas metodes, kas skolēniem palīdz apgūt angļu valodu, 5.-9.klase
Interesanti fakti par zirnekli.
Matemātika/Angļu valoda sākumskolā, 2.-3.klase
Maths and physics are easy! Matemātika un fizika angļu valodā, 10.-12.klase
Nejaušie atklājumi. Angļu valodas stunda, 10. klase
Stundas mērķis: iepazīt nozīmīgus nejaušos atklājumus, uzzināt, kā tie tika atklāti un noskaidrot to atklājējus.
Pavadoņi apkārt Zemei.
Prezentācija “Adding ‘-ed” 6. klase
PP prezentācija sastāv no 19 slaidiem. Materiāls kalpo kā mācītās vielas pārskats, gatavojoties pārbaudes darbam. Atkārtošanas procesā, reflektējot uz savām zināšanām, skolēni veido savus valodas likumus un salīdzina to ar 13. slaidā esošajiem. Prezentācijas pēdējos slaidos, skolēni izvēlas gramatikas likumu, min piemēru, pamato savu atbildi.
Prezentācija “Annotating a Poem”, 10.-12.klase
SR: Analizē un novērtē literārā darbā kompozīciju un izteiksmes veidu, izsaka viedokli par literārā darba mākslinieciskā kvalitāti, daiļdarbā atrod māksliniecisks izteiksmes līdzekļus.
Prezentācija “Model verb +have + past participant” 11. klase
Prezentācija paredzēta divām mācību stundām. Padziļinātāk mācās modālo verbu negatīvās formas. Apgūst jaunas gramatiskas formas "model verb +have + past participant", izmanto tās dažādos uzdevumos, veido savus piemērus.
Prezentācija “North America. Introduction”, 5.-9. klase
Prezentācijas mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar Amerikas Savienoto Valstu štatiem un tajā esošām, ievērojamām cilvēku un dabas veidotām ainavām. Prezentācija var kalpot kā piemērs skolēniem, veidojot prezentāciju par kādu no angliski runājošajām valstīm un tml.
Prezentācija “Passive and Active voice” 10. klase
Prezentācija sastāv no 14 slaidiem un 13 uzdevumiem. Pirmie pieci slaidi ir veltīti vārdu krājuma atkārtošanai. Pārējie uzdevumi veicina skolēnu izpratni par tēmu - Passive and active voice. Pēdējos divos slaidos skolēni paši veido savus piemērus, dalās ar tiem klasē.
Prezentācija “Select the Correct Personal Pronoun” 2. klase
Prezentācija sastāv no 18 slaidiem, lai veiktu nākamos uzdevumus, pirmajos 9 slaidos skolēni atkārto vietniekvārdus angļu valodā. Prezentācija kalpo kā vizuāls materiāls skolēnu vārdu krājuma paplašināšanā un jaunu gramatikas konstrukciju veidošanā, aizstājot burtu izlaidumu ar apostrofu. Iekļauts viens patstāvīgais uzdevums.
Prezentācija “Sonnet 147”, 10.-12. klase
Skolēni klausās un nosaka dzejoļa noskaņu, pamato savu viedokli, meklē mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, izraksta citātus, skaidro soneta pazīmes, salīdzina un nosaka mūsdienu angļu valodas atšķirības, veido tulkojumu, salīdzina to ar klasesbiedriem, pēc soneta pazīmēm var veidot savu sonetu.
Prezentācijas “Body parts” 1. klase
Materiālā ir 2 prezentācijas. Vienā prezentācijā ir 16 slaidi, tā kalpo kā fonētisks vizuālais materiāls ķermeņu daļu apgūšanas procesā angļu valodā. Skolēni redz ķermeņa daļu, klausās izrunu. Skolotājs var iesaistīt skolēnus “show and tell” aktivitātē, kur skolēns norāda uz ķermeņa daļu un atkārto vārdu, praktizējot izrunu. Otrajā prezentācijā, kura sastāv no 18 slaidiem, skolēni noklausās ķermeņa daļas nosaukumu un zīmē to attiecīgajā krāsā, kuru krāsu rats ir uzgriezis.
Projekts “Turaidas roze”, 8. klase
Projekta mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar latviešu rakstnieku Raini un viņa lugu “Mīla stiprāka par nāvi”. Salīdzināt lugas, leģendas un operas interpretācijas atšķirības.
Latviešu valoda, angļu valoda, mūzika.
Spēle kā mācīšanās metode apgūstot angļu valodu, 1.-4.klase
Spēle “Powerful adjectives” 9. klase
Katram skolēnam iedala vienu no 10 “kastītēm”. Katrā kastītē ir 4 vārdi, kurus skolēnam ir jāizmanto savā runā. Spēlētājs ar kastīti nr. 1 sāk veidot stāstu, kuru turpina pārējo kastīšu īpašnieki, tādējādi visiem kopā izveidojot vienu stāstu. Stāstam jābūt loģiskam, secīgam un neatrautam no iepriekšējo kastīšu īpašnieku stāstītā konteksta. Ieteikums: pirmo un pēdējo kastīti dot skolēniem ar stiprākām valodas zināšanām.
Starppriekšmetu saiknes veidošana angļu valodā un matemātikā, 8.klase
Tēma „Imaginary situations”, 10. klase
Materiālā ir iekļauts stundas plāns un prezentācija. Mērķis: Atkārtot un praktizēties lietot gramatiskās konstrukcijas If + V2, would +V1;
I wish I + V2; If only+ V2
“Pavadoņi apkārt Zemei”, 10. klase
Stundas mērķis: uzzināt par pavadoņiem, to izmantošanas iespējām un ar tiem saistītām problēmām