Atgādnes.

Gads, mēneši, nedēļas, dienas, kalendārs, laiks.

pdf

Dabaszinības Termosa modeļa izveidošana. 5. klase

Kāpēc materiāli vai vielas atdziest un kas aizkavē to atdzišanu?

pdf

Dabaszinības. "Spice" ietekme uz cilvēka organismu, 11.klase

pdf

Dabaszinību stunda „Upe”. 1.klase

pdf

Enerģijas pārvērtības, 6. klase

Mērķis: Iepazīstināt skolēnus ar enerģijas nezūdamības ideju.

pdf

Interaktīvs mācību materiāls dabaszinībās. Dzīvās būtnes un to pazīmes, 3. klase

pdf

Kā darbojas spēki, 4.klase

Materiālā ir iekļauts tēmas plānojums 16 mācību stundām, 8 prezentācijas, 2 darba lapas un 1 pārbaudes darbs.

Ginta Jasinska

doc pptx ×8 docx ×3

Kā izmanto materiālus, 5.klase

Materiālā ir iekļauts tēmas plānojums: 11 stundas dabaszinībās un 7 stundas dizainā un tehnoloģijās.
6 prezentācijas
4 darba lapas
1 pārbaudes darbs

Ginta Jasinska

docx ×6 pptx ×6

Ko es zinu par upēm Latvijā? Integrētā mācību stunda, 3. klase

pdf

Latvijas putni - rekordisti.

Latvijas Dabas muzeja veidots mācību materiāls dabaszinību stundām.

pdf

Latvijas tauriņi, 4. klase

pdf

Mācību nodarbība dabaszinībās, 6.klase

Nodarbības mērķis: Ieinteresēt skolēnus vērot un saskatīt dabas procesu norises un parādības Rīgas centrā; Pilnveidot prasmes vērot ūdens darbības radītas izmaiņas pilsētas kanāla krastos.

pdf

Mācīšanās ar modeļu palīdzību dabazsinību un bioloģijas stundās, 5.-6.klase, 7.-12.klase

pdf

Metodisks materiāls - pētījums Ekoloģiskās katastrofas, 10.klase

Darba mērķis – apzināt pasaulē notiekošās dabas ekoloģiskās katastrofas un noskaidrot to ietekmi uz vidi un organismiem.

pdf

No sēkas līdz skapim. Koka augšanas un pārstrādes cikls.

Attēli, nosaukumi, kas parāda koka augšanas un pārstrādes procesu.

pdf

Pārbaudes darbs „Enerģija, tās veidi un pielietojums”, 2.klase

Temata noslēguma darbs. SR: 2.7. Konkrētā piemērā apraksta, kā viena veida enerģija var pārvērsties cita veida enerģijā (kustības enerģijā, siltuma enerģijā, elektroenerģijā, saspiestas atsperes enerģijā). 2.10. Saviem vārdiem konkrētā piemērā skaidro, ka, lai veiktu darbu, vajadzīga enerģija.

pdf

Pārbaudes darbs „Kāpēc notiek kustība”, 2.klase

Temata noslēguma darbs. 2.3. Kāpēc nepieciešama kustība? 2.11. Skaidro, ka ķermenis kustas spēka iedarbībā tajā virzienā, kurā darbojas spēks, pamatojoties uz eksperimentā novēroto. 2.12. Piemēros salīdzina, ka ķermeņa kustība var notikt ātrāk, lēnāk; ar lielāku vai mazāku ātrumu.

pdf

Pārbaudes darbs „Kas ir Visums?”, 1.klase

Temata noslēguma darbs. SR: 1.19. Skaidro, dienas un nakts maiņu, modelējot Saules un Zemes novietojumu un Zemes griešanos ap savu asi. SR: Izprot laika ritējumu un jēdzienus: diena, nedēļa, mēnesis un gads.

pdf

Pārbaudes darbs „Ūdens agregātstāvokļi”, 2.klase

Temata noslēguma darbs. SR: 2.1. Skaidro, ka ūdens var atrasties trīs stāvokļos un pāriet no viena stāvokļa citā (mainoties temperatūrai), pamatojoties uz novēroto.

pdf

Pasaka. Ko zvēri cilvēkiem iemācīja, 5.-9.klase

Pasaku var izmantot kā palīglīdzekli audzināšanas darbā par vides sakopšanu un saudzēšanu vai iestu- dēt kopā ar dzejoli Trīs draugi konteineri vecāku dienām.

pdf

Prezentācija „Augi”, 1.-4. klase

pdf

Prezentācija „Augu daudzveidība”, 1.-4.klase

pdf

Prezentācija „Cilvēka maņu orgāni un maņas”, 1.-4.klase

pdf

Prezentācija „Dzīvie organismi un nedzīvie dabas objekti”, 1.-4.klase

pdf

Prezentācija „Mājdzīvnieki”, 1.-4.klase

pdf

Prezentācija „Novērojumi dabā”, 1.-4.klase

pdf

Prezentācija „Savvaļas dzīvnieki”, 1.-4.klase

pdf