Žurnāls "Pirmsskolā"

Žurnāla PIRMSSKOLĀ maija numurā lasiet:

Pilnveidojam zināšanas tiešsaistē un organizējam bērnu attālināto mācīšanu. Šis pavasaris mums sākās īpašos apstākļos, jo valstī tika izsludināta ārkārtējā situācija. Īpašie apstākļi lika ieviest korekcijas pirmsskolas izglītības iestādes ikdienas darbā un mācību procesa organizācijā. Katram iestādes darbiniekam bija jāiziet no savas pierastās komforta zonas un jāatrod sava vieta darbā un ģimenē. Tikai nokļūstot sarežģītā dzīves situācijā, spējam novērtēt un pārdomāt dažādas iespējas. Pieredzē dalās Inese Maže, Rīgas 80. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājas vietniece.

Pozitīvs pieredzes stāsts, kā veiksmīgi organizēt darbu ārkārtējās situācijas laikā. Pieredzē dalās Tatjana Andronova, Rīgas 197. pirmsskolas izglītības iestādes vadītājas vietniece un  Jolanta Stafecka, pirmsskolas izglītības skolotāja.

Idejas radošai darbībai no Rīgas Ziepniekkalna pirmsskolas skolotājām. „Jautrie akmentiņi”, „Bungu vālītes”, „Foto šeikeri”, „Pirkstiņlelles”, Didaktiskā rotaļa „Jautrais orķestris”.

Integrētā rotaļnodarbība „Mēs – tīrai Latvijai”.  Mērķis: veidot atbildīgu cilvēku, kurš izprot dabas resursu saudzēšanas nozīmīgumu un to saglabāšanu nākamajām paaudzēm.

Integrēta nodarbība ,,Skudru pūzni meklējot”. Mērķis: variējot bērnu darbību veidot, pilnveidot un nostiprināt bērnu interesi pret dabu, kā arī veicināt bērnu radošo darbību.

Didaktisko rotaļu krājums „Viss par putniem”. Daugavpils pilsētas 17. pirmsskolas izglītības iestādes skolotāja Elvīra Nagle ir izstrādājusi vairākas didaktiskās rotaļas 2–3 gadus veciem bērniem par tēmu „Viss par un apkārt putniem”. Jau pirmsskolas vecumā bērnam ir jāapgūst pati būtiskākā no prasmēm – prasme mācīties. Tas ir laiks, kad bērnam teju visu gribas izmēģināt pašam, un mūsdienīgas izglītības izaicinājums ir šo gribēšanu nenoslāpēt. Veicināt bērnos interesi izzināt, izpētīt, allaž „rakt” dziļāk – pēc projekta „Skola 2030” atziņām. Šis metodiskais materiāls palīdz skolotājam pirmsskolā rotaļnodarbību padarīt interesantāku, savukārt bērni rosinošā veidā iegūs interesi un padziļināt savas zināšanas par tēmu.

Integrētā rotaļdarbība „Pamācošās plaukstiņas un pēdiņas”. Mērķis: iepazīstināt bērnus ar taktilajām sajūtām. Sasniedzamais rezultāts: metodiskā materiāla kopīga izveide tālākajām nodarbībām veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomai.

Žurnāla saturs pieejams abonētājiem.

Atgriešanās atpakaļ
Lasīt izdevumu
Vēlos abonēt Arhīvs

Šī gada izdevumi

Skolas Vārds

24.03.2024

Pirmsskolā

26.02.2024

Izglītība un Kultūra

29.02.2024

Normatīvie akti

29.02.2024