Viņš vienkārši ir slinks jeb ko bērnam vajag, lai spētu mācīties

Atzīmē skolotāju skaitu,
kuriem nepieciešama piekļuve videolekcijai.

Ieraksti vai iekopē skolotāju e-pastus,
kuriem nepieciešama piekļuve videolekcijai.

1 - 10 e-pasti EUR 19.00 / par dalību 1 personai 12 mēn. pieeja
11 - 50 e-pasti EUR 17.00 / par dalību 1 personai 12 mēn. pieeja
51 - 100 e-pasti EUR 12.00 / par dalību 1 personai 12 mēn. pieeja
101 - 150 e-pasti EUR 10.00 / par dalību 1 personai 12 mēn. pieeja

Maksa par dalību

19.00

Abonēšanas sākuma datums

Pievienot grozam
Lekcijas saturs: Bērns, uzsākot skolas gaitas, jūt spriedzi, lielākas gaidas pret sevi, jūtas nedrošs eksperimentējot un vairāk baidās uzsākt jaunas lietas. Bērns sāk apzināties sevi un savas šķietamās robežas. Izrādās, bērna slinkums mācīties ir  nevis diagnoze vai nemaināms parametrs, bet gan- signāls vecākiem un pasniedzējiem, ka kādas no bērna vajadzībām nav apmierinātas! Bērna vajadzību apzināšana un nodrošināšana ir nepieciešama mācīšanās spēju veicināšanai. Bērns, kura vajadzības ir apmierinātas, mācību stundā jūtas droši, atbalstīts, bērns spēj koncentrēties un iegūt jaunas zināšanas, bērns nebaidās eksperimentēt un veikt savus secinājumus.  
1943. gadā Abrahams Maslovs izveidoja Vajadzību hierarhiju- tas ir vizuāls attēlojums vajadzību apmierināšanas secībai un iedziļināšanās vajadzību izklāstā. Šīs piramīdā attēlotās vajadzību sistēmas apgūšana palīdz vecākiem un pedagogiem izprast, kādas ir vajadzību sfēras, kurās bērnam nepieciešams atbalsts, lai viņš justos droši un spētu radoši izpausties, brīvi spriest un nebaidīties kļūdīties.  Lektore liek uzsvaru uz pamatvajadzību apmierināšanu un miega, laba uztura, kustību nozīmi ikdienā- tās ir bezkompromisa vajadzības, kuru nodrošināšana ir vitāli nepieciešama bērna labsajūtai. 
Lekcijas laikā tās dalībnieki tiek iepazīstināti ar Maslova vajadzību hierarhiju bērna vajadzību kontekstā, lai uzlabotu to mācību sasniegumus. Lektore skaidro, kas ir motivācija, palīdz izprast, kā uztvert bērna uzvedību, lai apjaustu kādu no viņa vajadzībām. 
Papildus atbalsta materiāli: papildus lekcijai, abonentam kļūst pieejama lejupielādējama lekcijas prezentācija.
Pasniedzēja: Liene Vicinska, klīniskais psihologs darbā ar bērniem un pieaugušajiem, Latvijas Klīnisko psihologu asociācijas biedrs.
Lekcijas ilgums: 45 min.
Apliecība par videolekcijas noklausīšanos: pēc lekcijas noklausīšanās, jums ir iespēja izpildīt testu, kurā ir 10 jautājumi. Pēc sekmīgas testa izpildes (vismaz 70% pareizas atbildes) uz jūsu norādīto  e-pastu tiks nosūtīta apliecība par video lekcijas noklausīšanos. Apliecība tiek parakstīta ar drošu elektronisko parakstu.
Atgriešanās atpakaļ