Žurnāls "Pirmsskolā"

Žurnāla PIRMSSKOLĀ novembra numurā lasiet:

Krāsas un emocijas. Kāpēc ir būtiski ieplānot laiku bērniem patstāvīgi izpausties ar dažādām krāsām – bez pieaugušo iejaukšanās? Tāpēc, ka krāsošana palīdz izpaust iekšējās emocijas un domas un nonākt pie kāda rezultāta. Īpaši bērniem, kuriem ir grūti formulēt savas izjūtas vai vajadzības. Ja pieaugušais neiejaucas, bērni lietas zīmē tajās krāsās, kas atbilst viņu emocionālajam noskaņojumam vai attieksmēm.

Maizītes ceļojums. Integrēta rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti. Vecums: 4–5 gadus veci bērni. Izglītojošie uzdevumi: turpināt nostiprināt bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām,  turpināt vingrināt skaitīt 5 apjomā; attīstīt prasmi salīdzināt priekšmetus garumā; attīstīt prasmi orientēties telpā speciāli veidotās rotaļu situācijās.

3 Ziemassvētku pasākumu scenāriji

Sadancojat, ķekatiņas, Ziemassvētku vakarā. Scenārijs piecgadīgiem bērniem.

Rūķu ceļojums Ziemassvētkos. Sagatavošanas grupa.

Ziemassvētki Rūķu ciemā. Vidējā grupa.

TRIZ – radošās domāšanas metode. Integrēta nodarbība eksperimentu pulciņā. Mērķis: papildināt bērnu zināšanas par skaņām, veidot izpratni, kā tās rodas.

Folkloras izmantošana latviešu valodas attīstībā. Integrēta nodarbība. Mērķis: latviešu tautas folkloras izzināšana – rotaļas, pasakas, dzejoļi.

Sniegbaltītes dzimšanas diena. Pasākuma scenārijs. Mērķis: dot iespēju katram bērnam iesaistīties svētkos, radot prieku par kopā būšanu.

Mind Lab mācību metodes apguve Erasmus+ projektā. Mind Lab ir inovatīva mācību metode, kuras lietošanas mērķis ir attīstīt bērniem kognitīvās, sociālās, emocionālās un ētiskās prasmes, izmantojot spēļu stratēģijas.

Leļļu mājiņa pirmsskolā. Galvenā ideja darbam leļļu pulciņā ir bērna audzināšana ar mazo audzinātāju – leļļu – palīdzību, kurās bērni spēj saskatīt savu atspulgu, tādā veidā paskatoties uz sevi no malas.

 

Žurnāla saturs pieejams abonētājiem.


Atgriešanās atpakaļ
Lasīt izdevumu
Vēlos abonēt Arhīvs

Šī gada izdevumi

Skolas Vārds

24.03.2024

Pirmsskolā

26.02.2024

Izglītība un Kultūra

28.03.2024

Normatīvie akti

27.03.2024