BD režīms.
Bilingvālā pieeja pirmsskolā veselības un fiziskajās aktivitātēs.
Būsim veseli
Cauruļu konstrukcija.
„Ripo, birst, slīd” – cauruļu konstrukcija.
Patstāvīgā rotaļdarbībā ar šīm konstrukcijām tika veicināta bērnu smalkās motorikas attīstīšana.
Cilvēka ķermenis.
Draudzības nedēļa
Gada tēma – Vide un veselīgs dzīvesveids.
Pieredze, sākot virzību uz kompetenču izglītības modeļa ieviešanu 5 –6 gadus veciem bērniem. Mērķis: pievērst uzmanību bērnu veselībai, PII un tuvākās, tālākās apkārtnes estētiskajai kvalitātei.
Grupēšana, griešana, līmēšana.
Iekšējie orgāni.
Integrētā nodarbība. Pavasara lietutiņš
Ķermeņa daļas.
Koriģējošā vingrošana un peldēšana.
Koriģējošās vingrošanas mērķis ir pareiza fiziskās veselības attīstīšana, un tā novērš funkcionālas stājas izmaiņas. Pirmsskolas vecuma bērniem jāpilnveido pamatprasmes – soļošana, skriešana, mešana, tveršana, lēkšana, rāpošana.
Kustību aktivitāte Būsim veseli.
No sniegpārsliņas līdz sniegavīram.
Pārtikas produkti.
Pasaules sniega diena.
Pašu darināts un lolots
Piedzīvojumi ar zīlēm.
Zīļu izcelsmes, raksturīgo īpašību un izmantošanas veidu izzināšana praktiskā darbībā.
Putnu draugi.
Putnu pārvietošanos no vienas vietas uz citu nosaka viņu vajadzība pēc barības.
Stāsta par novērotā putna izskatu, uzvedību un barību.
Rudens
Spilvena piedzīvojumi.
Pasaka ar vingrinājumu kompleksu bērniem 3 gadu vecumā.
Sporta diena „Ziemas prieki”.
Sporta nodarbība ar dabas materiālu izmantošanu.
Sporta nodarbības konspekts.
Sportojam Meteņos!
Pozitīvas emocijas, caur fiziskām aktivitātēm, iepazīstināt bērnus ar Meteņdienas tradīcijām.
Tēma "Draugi". Mācību plāns 2 nedēļām.
Caurviju prasmes: pašvadītā mācīšanās, sadarbība un uzņēmējspēja.
Trīs siventiņi un Vilks.
Ūdens nozīme.
Uzvedība pie galda skolā.
Varavīksne.
Bērni prot secīgi stāstīt par dabas parādību (varavīksni) un tās īpatnībām (par gaismas staru īpatnību, atspoguļojot no lietus lāsēm, saules gaismas krāsām), atpazīt varavīksni dabā, attēlot to savā mākslas darbā.