Dabaszinības Termosa modeļa izveidošana. 5. klase
Kāpēc materiāli vai vielas atdziest un kas aizkavē to atdzišanu?
Enerģijas pārvērtības, 6. klase
Mērķis: Iepazīstināt skolēnus ar enerģijas nezūdamības ideju.
Kā izmanto materiālus, 5.klase
Materiālā ir iekļauts tēmas plānojums: 11 stundas dabaszinībās un 7 stundas dizainā un tehnoloģijās.
6 prezentācijas
4 darba lapas
1 pārbaudes darbs
Ginta Jasinska
Mācību nodarbība dabaszinībās, 6.klase
Nodarbības mērķis: Ieinteresēt skolēnus vērot un saskatīt dabas procesu norises un parādības Rīgas centrā; Pilnveidot prasmes vērot ūdens darbības radītas izmaiņas pilsētas kanāla krastos.
Mācīšanās ar modeļu palīdzību dabazsinību un bioloģijas stundās, 5.-6.klase, 7.-12.klase
Pārbaudes darbs „Kas ir elektroenerģija?”, 5.klase
Pasaka. Ko zvēri cilvēkiem iemācīja, 5.-9.klase
Pasaku var izmantot kā palīglīdzekli audzināšanas darbā par vides sakopšanu un saudzēšanu vai iestu- dēt kopā ar dzejoli Trīs draugi konteineri vecāku dienām.
Prezentācija „Elektrodrošība”, 5.klase
SR - skaidroju, kādi drošības noteikumi ir jāievēro, darbojoties ar elektroierīcēm un elektrību.
„Elektrības vadītāji un izolatori”, 5.klase
Materiāls sastāv no prezentācijas, darba lapas un praktiskā darba.
„Elektroenerģijas patēriņš”, 5.klase
Materiālā ir prezentācija un praktiskais darbs „Elektroenerģijas patēriņš mājsaimniecībā”.
„Kā var taupīt elektroenerģiju?”, 5.klase
Materiāls sastāv no prezentācijas un praktiskā darba „Elektroenerģijas taupīšana”.
„Kas ir elektriskā ķēde?” 5.klase
Materiālā ir prezentācija un praktiskais darbs „Elektriskās ķēdes”.
„Kur rodas elektroenerģija?”, 5.klase
Materiālā ietilpst prezentācija un darba lapa „Kur rodas elektroenerģija?”.